اخبار داغ

تخلف مدیران بانک‌دی اثبات شد

تخلف مدیران بانک‌دی اثبات شد
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از اثبات تخلفات مدیران بانک دی همچون زریبافان خبر داد و گفت: بررسی گزارش مربوط به مدیران این بانک ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر سراج روز دوشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رییس دیوان محاسبات کشور درباره موضوع پرونده بنیاد شهید گفت: ما نیت خوان نیستیم که مطمئن شویم که در این موضوع تخلفی شده یا خیر اما درباره پرونده بانک دی گزارش تهیه و به مراجع مربوط ارسال شده است.

وی رسیدگی سازمان بازرسی کل کشور به تخلفات بانک دی را به تحقیق و تفحص نمایندگان مرتبط ندانست و افزود: هنوز بررسی گزارش مربوط به مدیران بانک دی است ادامه دارد. البته گزارش تحقیق و تفحص از بانک دی نداشتیم اما بررسی کردیم و تخلفاتی درباره مدیران بانک مانند آقای زریبافان به اثبات رسیده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور اضافه کرد: هیات تحقیق و تفحص در این زمینه ورود پیدا کرده و اگر موضوعی ثابت شده باشد نمی توانیم از فردی اسم ببریم اما درباره پرونده بانک دی موضوع آن ها در مراجع بالاتر در حال پیگیری است.

سراج همچنین درباره ۲۵ پرونده ای که رییس پیشین دیوان محاسبات درباره تشکیل آن ها خبر داده است، اظهار داشت: دادستان دیوان محاسبات در حال بررسی این ۲۵ پرونده است و نتیجه را باید از آن ها پیگیری کرد.

وی گفت: ما در تمام موضوعات ورود پیدا کرده ایم اما به دلیل حفظ حیثیت مدیران اطلاع رسانی نکردیم.

**تحقیقات درباره واگذاری صرافی ها و تشریفات تجاری فرودگاهی

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خبر از ورود سازمان بازرسی به پرونده اماکن در فروشگاه های کشور داد و گفت: درباره واگذاری اماکن مانند CIP(تشریفات تجاری فرودگاهی) و صرافی ها تحقیقاتی انجام داده ایم و برنامه ای داریم که از این اماکن بازرسی شود تا ببینیم این مکان ها به چه کسانی و با چه شرایطی واگذار شده است.

سراج افزود: طبق تحقیقات، این اماکن به نیروها و بازنشستگان فرودگاه ها و خانواده های آنها واگذار شده و در حال بررسی آن هستیم و امیدوارم به نتیجه خوبی نیز برسیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

منبع: الف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه