اخبار داغ

بانکی ها قانون را دور زدند

تخلف آشکار دوست صمیمی نوبخت در انتصاب قائم مقام بانک صادرات!

تخلف آشکار دوست صمیمی نوبخت در انتصاب قائم مقام بانک صادرات!
حمیدرضا تهرانفر"، معاون سابق نظارت بانک مرکزی در آستانه دو ماهگی جدا شدن از هسته مرکزی مدیریت در ساختمان میرداماد از برج سپهر بانک صادرات سر در آورد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نسیم، تارنمای رسمی بانک صادرات به تازگی با درج تصویر حمیدرضا تهرانفر از او به عنوان عضو جدید هیئت مدیره و قائم مقام مدیر عامل بانک مذکور یاد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این اتفاق در نوع خود قابل توجه به نظر می‌رسد، آن هم در آستانه وضع حمل قدرت در بانک صادرات، بانکی که به سبب رونمایی از فیش‌های نجومی مدیران عامل متخلف نظام بانکی،" لله گانی" مدیر عامل سابق بانک مذکور از زمین بازی خارج و به جای او "سیاوش زراعتی" دوست و همشهری "محمدباقر نوبخت"، سخنگوی دولت در سر لیست مدیران ارشد این بانک جای خوش کرد.

,

کمی بعدتر، "سیاوش زراعتی" هم، "حمیدرضا تهرانفر" مدیر بازنشسته بانک مرکزی را در کنار دست خود نشاند تا با توجه به روحیات نامبرده، شاید امور بانک صادرات نظم و نسقی نو یابد. به نظر می‌رسد با وجود بازنشسته بودن حمیدرضا تهرانفر، پیوستن او به ترکیب تیم مدیریت جدید در بانک صادرات خالی از اشکال نباشد. هر چند که در مورد عملکرد حمیدرضا تهرانفر در سمت معاونت نظارت بانک مرکزی هم حرف و حدیث‌هایی وجود داشت.

,

از جمله مهمترین آنها، مماشات و عدم برخورد قهرآمیز با مؤسسات اعتباری غیر مجاز بوده که البته این اقدام او هم توفیقی را در بر نداشت. هم او که سیاست بانک مرکزی را، عدم برخورد قهرآمیز با مؤسسات اعتباری فاقد مجوز دانسته و از تلاشی سخن گفت که بر اساس آن این مؤسسات فاقد مجوز تا سرحد اخذ مجوز از مراجع رسمی تشویق می‌شوند. با این همه، عدم برخورد جدی، نتیجه‌ای جز بروز چالش‌های عمومی در مؤسسات اعتباری میزان و ثامن الحجج در بر نداشت.

,

پیوستن بازنشسته بانک مرکزی به سرلیست مدیران صادرات!!

,

 صرفنظر از واکاوی در عدم توفیق "تهرانفر" در معاونت نظارت بانک مرکزی و ورود "فرشاد حیدری" به جای او، لااقل گمان می‌رفت که برای مدتی تهرانفر، مشی استراحت و تمدد اعصاب را برگزیند چرا که در یک سال آخر فعالیت در بانک مرکزی، خود را به مراتب خسته‌تر و بی انگیزه‌تر از آن نشان می‌داد که دوباره و پس از فراغتی کوتاه از بانک ناظر حاکمیتی، به یک بانک شبه دولتی بپیوندد.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه