اخبار داغ

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور خواستار شد:

چهلم شهید خلیلی در استان‌ها باشکوه برگزار شود

چهلم شهید خلیلی در استان‌ها باشکوه برگزار شود
جانشین سازمان بسیج اصناف کشور ضمن تأکید بر برگزاری باشکوه چهلم شهید خلیلی، شهید ناهی از منکر،از مسئولان استانی خواست که ستاد کنگره را با قوت در استان‌ها شکل دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، شهید علی خلیلی روز 25 تیرماه سال 90 در یکی از محلات شرق تهران، در پی امر به معروف و نهی از منکر توسط یک از افراد شرور منطقه از ناحیه شاهرگ گردن دچار جراحت شد و پس از تحمل بیش از دو سال درد و رنج یکشنبه، سوم فروردین‌ماه 93 به شهادت رسید.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 

,

بر این اساس، غلامرضا حسن‌پور جانشین سازمان بسیج اصناف کشور روز پنجشنبه، 21 فروردین‌ماه، در جلسه مسئولان سازمان‌های بسیج اصناف تأکید کرد: چهلم شهید علی خلیلی در همه استان‌ها در بازار، باشکوه برگزار شود.

,

 

,

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور در ادامه سخنانش افزود: مسئولان استانی با تشکیل ستاد کنگره ملی شهدای اصناف و بازار در استان‌ها کار را با قوت شروع کنند.

,

 

,

گفتنی است ستاد کنگره ملی شهدای اصناف و بازار از هفته آخر آذرماه 92 در سازمان بسیج اصناف کشور آغاز به کار کرد و قرار است اجلاسیه نهایی کنگره روز چهارم شهریورماه امسال برگزار شود.

,

 

,

برگزاری نمایشگاه در استان‌ها از 16 طرح ایرانی- اسلامی پوشاک که توسط گروه بادبان 128 بر روی تیشرت چاپ شده است از دیگر محورهایی بود که حسن‌پور بر آن تأکید کرد.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه