اخبار داغ

معاون تربیت‌بدنی آموزش و پرورش قم خبر داد:

انتخاب بازیکنان تیم ملی دانش آموزی از مسابقات دانش آموزی/ شرکت220دانش آموزی قمی در مسابقات دانش آموزی

انتخاب بازیکنان تیم ملی دانش آموزی از مسابقات دانش آموزی/ شرکت220دانش آموزی قمی در مسابقات دانش آموزی
معاون تربیت‌بدنی آموزش و پرورش قم با اشاره به شعار امسال " رضایت سلامت و امنیت از منزل به منزل"، گفت: بازیکنان تیم ملی دانش آموزان ایران از این مسابقات به اردوهای تیم ملی دعوت می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مجتبی رمضان بیگی در گفتگو با زنان قم با اشاره به فرایند گرفتن میزبانی برای مسابقات ورزشی در هر سطحی توسط هر استانی، اظهار داشت:دستگاه هایی که می خواهند مسابقات ورزشی را برگزار کنند یکسری استاندارها و سیاست های را برای اجرای مسابقات تعیین می کنند که باید انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان قم,

 وی ادامه داد: برخی از سیاست ها در بحث فنی، رفاهی، هتلینگ ،مباحث فرهنگی و... می باشد و در کنار آنها میزبان باید علاوه بر اجرای این آیتم ها ، زیرساخت های لازم را داشته و از لحاظ مدیریتی هم یکسری توانمندی ها را داشته باشد.

,

معاون تربیت‌بدنی آموزش و پرورش قم با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان دختر و پسر کشور در رشته‌های تنیس روی میز و بدمینتون به میزبانی شهر قم ، گفت: هزار و 605 دانش آموز به همراه مربیان و مسئولان تیم های ورزشی در استان قم در دو رشته تنیس روی میز و بدمینتون شرکت می‌کنند.  

,

 وی بیان داشت: مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور در 8 رشته والیبال، بسکتبال، هندبال، فوتسال، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا و ژیمناستیک برگزار می‌شود که 220 دانش‌آموز دختر و پسر از استان قم در این مسابقات شرکت می‌کنند.

,

رمضان بیگی با اشاره به این که مسابقات ورزشی دانش آموزان در 6 استان کشور برگزار می‌شود، ادامه داد: مجموعه ورزشی مریم جهت برگزاری مسابقات تنیس روی میز و سالن ورزشی سیدمحمد منتظری جنب دانشگاه فرهنگیان جهت برگزاری مسابقات بدمینتون در نظر گرفته شده است.

,

وی در ادامه اضافه کرد:شعار امسال" رضایت سلامت و امنیت از منزل به منزل" می باشد که برای انجام کامل و صحیح این شعار باید کارهای فراوانی انجام شود که این امر نیازمند یک توانمندی مدیریتی می باشد.

,

معاون تربیت‌بدنی آموزش و پرورش قم یادآور شد: پسران ابتدایی در روز 10 مرداد  و  پسران متوسطه در روز 17 مرداد برای انجام مسابقات رده سنی خود در قم حضور دارند و همچنین دختران ابتدایی و متوسطه در روزهای 21 مرداد تا اول شهریور در قم حضور خواهند داشت که بجز صبح روز افتتاحیه بقیه روزها بصورت صبح و بعدظهر برنامه مسابقات اجرا می شود.

,

وی اظهار داشت: سفر زیارتی به حرم و جمکران، جنگ شب، برگزاری نمازهای جماعت، مسابقات درون اردویی با اهدای جوایز و همچنین برگزاری نمایشگاه کتاب از جمله برنامه هایی است که در کنار این مسابقات برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

,

رمضان بیگی با اشاره به هدف برگزاری این مسابقات گفت: دوساعت زنگ ورزش جوابگوی نیاز دانش آموزان در مدارس نیست پس آموزش و پرورش به فکر اجرای این مسابقات مختص دانش آموزان شد.

,

وی در ادامه افزود: روزی قرار بود ورزش در ایران همگانی شود اما چاقی ، فقر حرکتی، کوچک شدن خانه ها و از بین رفتن فضای ورزشی همگانی شد.

,

معاون تربیت‌بدنی آموزش و پرورش قم با اشاره به انتخاب بازیکنان تیم ملی خاطرنشان شد: انتخاب بازیکنان تیم ملی  دانش آموزی ایران برای مسابقات دانش آموزی آسیا و جهان از این اردوها می باشد و مربیان تیم ملی تیم ها در این مسابقات حضور دارند و دانش آموزان را رصد می کنند تا بعد از مسابقات افراد برگزیده را به اردوی تیم ملی دعوت کنند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه