اخبار داغ

با ارسال توضیحاتی صورت گرفت

عذر خواهی آموزش و پرورش به دلیل تبدیل یک مدرسه به "آخور" گوسفندان!

عذر خواهی آموزش و پرورش به دلیل تبدیل یک مدرسه به "آخور" گوسفندان!
روز گذشته گزارشی با عنوان "مدیریتی که مدرسه "فلک الدین" را طویله کرد/درآمد 50 هزار تومانی از اجاره مدرسه به یک دامدار" منتشر شد که جوابیه آموزش و پرورش را به دنبال داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک؛ روز گذشته گزارشی با عنوان "اوضاع "اسف‌بار" مدرسه‌ای که تبدیل به "آخور" گوسفندان شد+تصاویر" در دانا به نقل از سایت سفیر افلاک درج شد که عذر خواهی آموزش و پرورش استان را به دنبال داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک, اوضاع "اسف‌بار" مدرسه‌ای که تبدیل به "آخور" گوسفندان شد+تصاویر,

متن عذر خواهی آموزش و پرورش لرستان به شرح ذیل است

,

با عنایت به درج یک خبر در پایگاه خبری "سفیرافلاک" (مدیریتی که مدرسه "فلک الدین" را طویله کرد) در راستای تنویر افکار عمومی ذکر این نکات را لازم و ضروری می دانیم.

,

 

,

 مدرسه فوق الذکر به دلیل بافت فرسود و قدیمی قبلاً جز اولویت های تخریب و نوسازی قرار گرفته و تخلیه می شود.

,

 

,

با توجه به نبود فعالیت آموزشی در این مدرسه و به لحاظ حفاظت فیزیکی از آموزشگاه، با درخواست یکی از اهالی منطقه مبنی بر سکونت موقت در قسمت سرایداری و حفاظت و نگهبانی از آموزشگاه تا زمان تخریب موافقت می شود.

,

 

,

متاسفانه این شخص از عدم نظارت همکاران ما در آموزش و پرورش آن ناحیه سوء استفاده کرده و بر خلاف تعهد خود اقدام به نگهداری احشام در این آموزشگاه متروکه می کند.

,

 

,

در اینجا ضمن ابراز ناخرسندی از این اتفاق بر خود لازم می داانیم که از هموطنان عزیر و ارجمند عذرخواهی کرده و به افکار عمومی این اطمینان را می دهیم که در آینده از بروز اتفاقات مشابه جلوگیری به عمل خواهد آمد.

,

 

,

در پایان مجدداً تاکید می شود که این آموزشگاه چند سال است که برای تخریب تخلیه شده و هیج گونه فعالیت دانش آموزی در آن جریان نداشته است.

,

 

,

"علی قربانی"

,

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان

,

 

,

توجه به چند نکته 

,

پایگاه خبری سفیرافلاک ضمن تشکر از اداره کل آموزش و پرورش استان جهت ارسال جوابیه و عذرخواهی از مردم، ذکر چند نکته را لازم می داند.

,

 

,

با توجه به اینکه هدف پایگاه خبری سفیرافلاک متضرر کردن وضعیت خانواده سکونت یافته در این مکان آموزشی نیست بلکه هدف تغییر کاربری این مدرسه به مکانی فرهنگی - ورزشی است باید بگویم: با توجه به اینکه استاندار لرستان در جمع مردم محروم فلک الدین قول تبدیل شدن این مدرسه فرسوده را به سالن ورزشی داده است؛ از اداره کل آموزش و پرورش استان انتظار داشتیم در این بیانیه به تغییر کاربری و تحقق وعده استاندار در سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" اشاره کند و  از فعالیت این اداره کل در جهت رفع این مشکل سخن بگوید اما تنها به یک عذرخواهی ساده بسنده کرده است که این عذرخواهی مطمئنا راهگشای حل مشکلات منطقه محروم فلک الدین نیست و مردم انتظار اجرای خواسته ها و مطالبات به حق خود هستند.

,

 

,

از طرفی خانواده ای که در این مدرسه زندگی می کنند به دلیل فقر شدید مالی به این مکان مخروبه پناه آورده است و پیشنهاد می شود در صورت تغییر کاربری این مدرسه از همین خانواده به عنوان نیروی نگهبانی با تعهد گرفتن به رعایت برخی حقوق شهروندی مانند عدم نگهداری دام به کار گیری شود.

,

 

,

حال با توجه به انتشار این خبر در پایگاه خبری سفیرافلاک  یکی از نهاد های این استان اعلام آمادگی کرده است که در صورت واگذاری این مدرسه به آن ها سریعا ساخت سالن فرهنگی- ورزشی را آغاز کند.

,

 

,

لذا از اداره آموزش و پرورش و همچنین سازمان نو سازی مدارس انتظار همکاری هرچه سریعتر را در این خصوص داریم.

,

لینک خبر: مدیریتی که مدرسه "فلک الدین" را طویله کرد/درآمد 50 هزار تومانی از اجاره مدرسه به یک دامدار

, مدیریتی که مدرسه "فلک الدین" را طویله کرد/درآمد 50 هزار تومانی از اجاره مدرسه به یک دامدار,

لینک تصاویر: وضعیت مدرسه "مالک اشتر" فلک الدین+ تصاویر

, وضعیت مدرسه "مالک اشتر" فلک الدین+ تصاویر,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه