اخبار داغ

رخنه آتش به جان کوهستان شاهو

مراتع و درختان جنگلی کوه بلال غرق در آتش شدند

مراتع و درختان جنگلی کوه بلال غرق در آتش شدند
بخشدارمرکزی کامیاران گفت: با هوشیاری مردم می توان مراتع و جنگل های مناطقی چون کوهستان شاهو را حفظ نمودو این مهم به دست نمی آید مگر اینکه در قبال سوختن هر بوته ایی خود را مسئول بدانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشاهوخبر؛ بخشدار مرکزی کامیاران از اطفا حریق مراتع و جنگل های کوه بلال درکوهستان شاهو با همکاری اهالی منطقه و دوستداران حفظ محیط زیست خبرداد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهوخبر,

جمال ویسی صبح امروز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ما درباره این شروع آتش سوزی ابراز داشت: از روز گذشته وبه دلایل نامعلومی جنگل های دامنه کوه بلال در نزدیکی روستای «گازرخانی» و مراتع حاشیه کوهستان شاهو طعمه حریق شد.

,

وی افزود: درهمان دقایق اولیه شروع آتش سوزی مردم منطقه و بخصوص اهالی روستاهای تنگی ور و گازرخانی با همراهی دهیاران منطقه و پرسنل محیط بانی به محل آمده و با سعی و تلاش فراوان توانستند از گسترش حریق جلوگیری نمایند.

,

بخشدارمرکزی کامیاران درباره عامل آتش سوزی عنوان داشت: متاسفانه سهل انگاری انسانی عامل اصلی این گونه آتش سوزی ها می باشد که به واسطه آن مراتع و جنگل های منطقه آسیب جدی و غیرقابل جبران می بیند.

,

ویسی درپایان ضمن تشکر از اهالی منطقه و دوستداران حفظ محیط زیست در اطفا حریق های این مدت اعلام کرد: با هوشیاری اهالی روستاها و دهیاران آبادی می توان از این گونه اتفاقات ناخوشایند جلوگیری کرد و مراتع و جنگل های مناطقی چون کوهستان شاهو را حفظ نمود. این مهم به دست نمی آید مگر اینکه در قبال سوختن هر بوته ایی خود را مسئول بدانیم و نکات ایمنی را رعایت نماییم.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه