اخبار داغ

حاشیه ای بر سفر3ساعته وزیر دفاع به تویسرکان:

روز تویسرکان، فرصتی برای معرفی شهر طلای سبز/وزیر دفاع: گوسفند برای قربانی نیاوردید!+تصاویر

روز تویسرکان، فرصتی برای معرفی شهر طلای سبز/وزیر دفاع: گوسفند برای قربانی نیاوردید!+تصاویر
ظرفیت های شهر طلای سبز همچون گردوی مرغوب شهرستان، چهار هزار کارگاه مبل و منبت، آثار مذهبی، باستانی، تاریخی و گردشگری از جمله آرامگاه مطهر حیقوق نبی(ع)، آرامگاه میررضی آرتیمانی شاعر معروف عصر صفوی، کارونسرای شاه عباسی و طبیعت بکر و زیبای کمریسته سرکان و منطقه حفاظت شده خانگرمز همه و همه یکی پس از دیگری در مقابل دوربین ها گفته شد تا معرفی ویژه ای از شهرستان تویسرکان شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور، عصر روز گذشته ساعت 18 و 25 دقیقه «سردار حسین دهقان» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، به همراه هیأت همراه به شهرستان تویسرکان آمد و در محل میدان جانبازان مورد استقبال نماینده مردم تویسرکان در مجلس، فرماندار شهرستان و تنی چند از مسئولان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,

ساعت 18 و 36 دقیقه شده بود که وزیر دفاع در دومین همایش گرامیداشت روز تویسرکان و شهدای عملیات مرصاد در تویسرکان در سالن فردوسی این شهرستان حضور یافت.

,

, ,

امسال این مراسم به دلیل جابه جایی سفر وزیر دفاع یک روز زودتر برگزار شد، همه چیز مهیا بود، مجری از تویسرکان و 38 شهید عملیات مرصاد گفت و فرماندار و نماینده تویسرکان نیز از فرصت ها، موقعیت ها و ظرفیت های مغفول مانده تویسرکان که نیاز به معرفی بیشتر دارند.

,

و اما علاوه بر اهمیت 38 شهید عملیات مرصاد تویسرکان، قدمت 150 ساله برگزاری نماز جمعه در این شهرستان نیز عامل دیگری برای تعیین چنین روزی بود که از سوی مسئولان شهرستانی در سالن همایش مطرح شد.

,

, ,

درخواست فرماندار برای توجه وزیر دفاع به سالن  های ورزشی صالحین بسیج در راستای اختصاص اعتبار برای تکمیل این سالن ها در سطح روستاهای شهرستان از موارد دیگری بود که عنوان شد.

,

ظرفیت هایی همچون گردوی مرغوب شهرستان تویسرکان، چهار هزار کارگاه مبل و منبت، آثار مذهبی، باستانی، تاریخی و گردشگری همچون آرامگاه مطهر حیقوق نبی(ع)، آرامگاه میررضی آرتیمانی شاعر معروف عصر صفوی، کارونسرای شاه عباسی و طبیعت بکر و زیبای کمریسته سرکان و منطقه حفاظت شده خانگرمز همه و همه یکی پس از دیگری در مقابل دوربین ها گفته شد تا معرفی ویژه ای از شهرستان تویسرکان شود.

,

, ,

البته از معرفی روستاهای زیبای تویسرکان همچون شهرستانه، اشتران و نیز روستای هدف گردشگری گشانی هم غفلت نشد.

,

, ,

اما در این میان طراحی و رنگ آموزی جملات "شهرستان تویسرکان، بهشت غرب ایران" توسط هنرآموزان نوجوان تویسرکانی جلوه ای زیبا به مراسم داده بود و ویژه تر بنر  وسط جایگاه که نمایی از تمثال 38 شهید عملیات مرصاد در تویسرکان بود.

,

, ,

اجرای زنده ترانه جانباز از سوی یک جوان بسیجی به نام نیکومنش و کلیپی برای معرفی شهدای عملیات مرصاد در تویسرکان از دیگر بخش های آیین روز تویسرکان بود.

,

, ,

حال دیگر نوبت به سخنرانی وزیر دفاع رسید و وزیر از حرف های بسیار از رشادت های مردمان این سرزمین به میان آورد.

,

وی  با بیان اینکه مقاومت لشکر 32 انصارالحسین استان همدان سرنوشت عملیات مرصاد را به نفع ایران رقم زد، گفت: امروز نیز با توجه به اینکه ترس از دشمن در ادبیات سیاسی ما جایی ندارد، توان دفاعی ما روز به روز در حال افزایش است.

,

, ,

جملات دیگر همچون؛ ترس از دشمن در ادبیات سیاسی ما جایی ندارد و متناسب با شرایط مقتضی توان افزایش برد موشکی را داریم از ویژه های کلام وزیر دفاع در این بود.

,

در این آیین از یک خانواده شهید که فرزندشان در عملیات مرصاد گلگون کفن شده بود و از یک خانواده جانباز با اهداء لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

,

, ,

حالا ساعت 20 و 35 دقیقه است و وزیر دفاع و دیگر مسئولان به سمت آرامگاه مطهر حیقوق نبی(ع) در حرکت، تا در نزدیکی این مکان، فروشگاه اتکا را کلنگ زنی کنند.

,

اینجا بود که در ابتدای امر وزیر گفت لااقل گوسفندی برای قربانی می آورید و کلنگ این فروشگاه توسط یک فرزند شهید، وزیر دفاع، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان به زمین زده شد.

,

, , , , , , ,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه