اخبار داغ

رئیس اداره ورزش وجوانان اعلام کرد:

بانوان موی تای کار کامیارانی بر سکوی دوم مسابقات کونگ فوی انتخابی کُردستان ایستادند

بانوان موی تای کار کامیارانی بر سکوی دوم مسابقات کونگ فوی انتخابی کُردستان ایستادند
رئیس اداره ورزش وجوانان گفت: نفرات برتر بانوان کونگ فوکار کُردستانی در بخش جوانان به رقابت های قهرمانی کشور در مشهد اعزام می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشاهوخبر؛ رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان کامیاران از کسب مقام دوم رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان بانوان موی تای کار کامیارانی در مسابقات انتخابی استان خبرداد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهوخبر,

رضاباجلانی صبح امروز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگار ما اظهارداشت: رقابت های کونگ فو دختران انتخابی استان کردستان به میزبانی شهردیواندره برگزار شد.

,

وی افزود: دراین دوره از رقابت ها۱۷۰ کونگ فوکار دختر در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان شرکت داشتند و تیم موتای دختران کامیاران نیز به این مسابقات اعزام شدند.

,

وی درباره نتایج به دست آمده در بخش نونهالان گفت: در پایان در رده سنی نونهالان، تالیا مقدسی، آیناز حسامی و رویا مرادی توانستند مقام های اول و کیژان روحانی و چاوان رضایی در اوزان خود مقام های دوم و بیتا الفتی مقام سوم را کسب نمایند و بدین گونه تیم کامیاران در نتیجه تیمی مقام دوم استان را دراین رده سنی به دست آورد.

,

رئیس اداره ورزش وجوانان درباره بخش نوجوانان عنوان داشت: تیم کامیاران با دو مقام اول که رکسانا خسروی و تارا مقدسی و یک مقام دومی که پرنیا مرادی به دست آورد، توانستند در این رده نیزدوم شوند.

,

باجلانی با اشاره به کسب مقام دوم در بخش جوانان اعلام کرد: تیم شهرستان کامیاران با دو مقام اول محدثه سلیمی و هدیه ساعدی و یک مقام دومی کیمیا الفتی در نتیجه تیمی دوم شد.

,

وی افزود: در بزرگسالان نیز پرستو رحمانی مقام اول را کسب کرد و شکیلا عایشی سوم شد در این رده تیم کامیاران نتوانست مقام تیمی را کسب کند.

,

رئیس اداره ورزش وجوانان درپایان درباره اعزام نفرات برتر به مسابقات کشوری گفت: نفرات برتر در بخش جوانان در روزهای ۲۷ تا ۲۹ مردادماه به رقابت های قهرمانی کشور در مشهد اعزام می شوند و مابقی رده های سنی نیز با اعلام فدراسیون در مسابقات کشوری حضور خواهند یافت.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه