اخبار داغ

وضعیت اسفناک دانشگاه تربیت معلم ؛

در ترم تابستان دانشگاه فرهنگیان بوشهر چه می گذرد؟+ عکس

در ترم تابستان دانشگاه فرهنگیان بوشهر چه می گذرد؟+ عکس
در استان بوشهر و دانشگاه فرهنگیان این شهر، موضوع حکایت از چیزهای دیگری دارد به طوریکه عدم رعایت موارد بهداشتی و در هم رفتگی امکانات باعث شده است که دانشجویان وضعیت اسف باری را در این دانشگاه تجربه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "دانشجونیوز" ، با شروع ترم تابستان دانشگاه های کشور، برخی از دانشجویان علاقه مند، خود را برای سپری و پاس کردن دروس تابستان آماده کرده اند تا اوقات فراغت تابستانه خود را صرف حضور در کلاس های درس کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "دانشجونیوز" ,

اما در استان بوشهر و دانشگاه فرهنگیان این شهر، موضوع حکایت از چیزهای دیگری دارد به طوریکه عدم رعایت موارد بهداشتی و در هم رفتگی امکانات باعث شده است که دانشجویان وضعیت اسف باری را در این دانشگاه تجربه کنند.

, اما در استان بوشهر و دانشگاه فرهنگیان این شهر، موضوع حکایت از چیزهای دیگری دارد به طوریکه عدم رعایت موارد بهداشتی و در هم رفتگی امکانات باعث شده است که دانشجویان وضعیت اسف باری را در این دانشگاه تجربه کنند.,

, ,

یکی از دانشجویان این دانشگاه با ارسال تصاویری به پایگاه خبری تحلیلی "دانشجونیوز" ، اظهار کرد: ابتدای این هفته (یکم مرداد) برای گذراندن ترم تابستان اجباری که در نوع خود جالب است، وارد دانشگاه فرهنگیان بوشهر شدیم اما با یک فاجعه روبرو شدیم و آن هم تخریب آشپزخانه و سرویس بهداشتی بود.

, یکی از دانشجویان این دانشگاه با ارسال تصاویری به پایگاه خبری تحلیلی , "دانشجونیوز" , ، اظهار کرد: ابتدای این هفته (یکم مرداد) برای گذراندن ترم تابستان اجباری که در نوع خود جالب است، وارد دانشگاه فرهنگیان بوشهر شدیم اما با یک فاجعه روبرو شدیم و آن هم تخریب آشپزخانه و سرویس بهداشتی بود.,

وی ادامه داد: وضعیت آبسردکن ها و سیستم های خنک کننده بسیار ضعیف است و شب ها بدن ما از گرما عرق می کند و همچنین برای 250 نفر دانشجو فقط 5 حمام در نظر گرفته شده است که گویای امکانات این دانشگاه می باشد.

,

هنگامی که درباره وضعیت غذا در تابستان از این دانشجوی معترض سوال کردیم با ناراحتی بیشتری گفت " در ترم تابستان امسال برای دانشجویان هیچگونه غذایی طبخ نمی شود و ما مجبوریم با وجود هزینه های بالا، از بیرون غذا خریداری کنیم."

, هنگامی که درباره وضعیت غذا در تابستان از این دانشجوی معترض سوال کردیم با ناراحتی بیشتری گفت " در ترم تابستان امسال برای دانشجویان هیچگونه غذایی طبخ نمی شود و ما مجبوریم با وجود هزینه های بالا، از بیرون غذا خریداری کنیم.",

حال با توجه به اینکه اغلب دانشجویان راه درآمدی ندارند، چرا نباید تدبیری اتخاذ گردد که مثل ترم های مهرماه و بهمن ماه، غذا در داخل دانشگاه پخته شود تا دانشجویان به غیر از دغدغه دروس، دغدغه دیگری نداشته باشند.

,

یکی دیگر از دانشجویان این دانشگاه این طور می گوید" بعضی از روزها کلاس های درس ترم تابستان در این دانشگاه از ساعت 7 صبح الی 13 و علاوه بر آن 15 الی 19 برگزار می گردد که با این شرایط دانشجو به علت خستگی، کمترین یادگیری را دارد."

,

مسئولین دانشگاه باید به خاطر محدود بودن ترم تابستان و حجم بالای کتاب های درسی، برنامه ترم تابستان را به به نحوی تنظیم کنند که به نظام آموزشی دانشجویان لطمه ای وارد نشود و در کمترین زمان تدریس، بیشترین یادگیری را داشته باشند.

,

امیدواریم که مسئولین دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با اقدام و تدبیری هوشمندانه و سریع، هر چه زودتر نسبت به رفع مشکلات ذکره شده اقدام کنند تا معلمان آینده این مملکت، بیشتر از پیش مجبور نباشند این شرایط را تحمل کنند.

, امیدواریم که مسئولین دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با اقدام و تدبیری هوشمندانه و سریع، هر چه زودتر نسبت به رفع مشکلات ذکره شده اقدام کنند تا معلمان آینده این مملکت، بیشتر از پیش مجبور نباشند این شرایط را تحمل کنند.,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه