اخبار داغ

هنر بخشی از وجود بانوان است

هنر بخشی از وجود بانوان است
شهناز احمدیان متولد پیرانشهر یکی از برجسته ترین چهره نگاران استان است که هم اکنون با عشق و علاقه خاص به تربیت هنر آموزان خود می پردازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیلوانانیوز: بانو شهناز احمدیان متولد سال 1353 در پیرانشهر است این بانوی هنرمند از همان دورن کودکی به نقاشی علاقه داشت ، بانو احمدیان می گوید همیشه در مدرسه نقاشی هایم را به عنوان الگو به بچه ها نشان می دانند و من را تشویق می کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیلوانانیوز,

بعد از دوران مدرسه من همیشه شوق خود به نقاشی را حفظ کرده بودم تا انکه با استاد شورش نصیری آشنا شدم و ایشان واقعا مشوق اصلی من در این راه بودند ، درابتدای راه به علت اینکه مبتدی بودم خیلی نا امید می شدم اما استاد نصیری با روحیه دادن به من کمک حالم شدند و مرا در این مسیر تشویق کردند.

,

شغل اصلی من خانه داری است  و در کنار این شغل مقدس به تدریس هنر در آموزشگاه آقای نصیری نیز می پردازم  این را هم بگویم که هنر تاثیر بی نظیری در زندگی من داشته و  زندگی من را شاداب تر و زنده تر کرده است ، سبک بنده رئال می باشد و علاقه ی بسیاری به چهر نگاری دارم طوری که تقریبا هر روز یک چهره طراحی می کنم ، عشق من به کارم باعث شده است شاگردانم علاقه  زیادی به من داشته باشند طوری که شاید اگر هر روز آنها را نبینم دلتنگشان می شوم.

,

به نظر من هنر، زندگی کردن و دوست داشتن است هنر یعنی پذیرفتن واقعیت ، در اصل من این اعتقاد را دارم که هنر در وجود تمام افراد است و فقط کافی است آن را به فعل تبدیل کنیم .

,

بانو احمدیان همچنین 4 سال را نزد خانم فرشته فهیمی به کار آموزی پرداخته که به گفته ی خودشان تجربیات فراونی بدست آورده و در پیشرفت کاری برایشان بسیار بسیار مفید بوده است

,

به تمام بانوان این را میگویم که هنر و هنرمند شدن در وجود هر زنی است فقط کافی است اراده کنند و این هنر نهفته را به فعل تبدیل کنند.

,

بانو احمدیان در پایان می گوید: پدر مادرها اگر دوست دارند فرزندانی شاد، سرحال و باهوش داشته باشند حتما یکی از رشته های هنری را به فرزندشان آموزش دهند و این محیط را برای کودک فراهم کنند که او حداقل تا سطح نیمه حرفه ای پیش رود چون قطعا هنر تاثیر بی نظیری در زندگی هر کسی می گذارد که هیچ چیز در دنیا جایگزین آن نیست ، هنرآفریده خداست  پس زیبا و مقدس است.

,

, ,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه