اخبار داغ

توهین آشکار دولت تدبیر به جوانان محروم لرستان:

سهم مناطق محروم از استخدامی فراگیر دولت "تقریبا هیچ"/درآمد زایی بیش از نیم میلیاردی دولت از برگزاری آزمون استخدامی

سهم مناطق محروم از استخدامی فراگیر دولت "تقریبا هیچ"/درآمد زایی بیش از نیم میلیاردی دولت از برگزاری آزمون استخدامی
اوج بی تدبیری دولت در برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در همین اطلاعیه ثبت نام سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور آشکار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بیان روز،بیکاری که دغدغه جوانان ایرانی بوده وهست ،با روی کار آمدن دولت تدبیر به مطالبه ای از دولت تبدیل شده به طوری که حسن روحانی رئیس جمهور در متینگ های تبلیغاتی انتخاباتی خود حل معضل بیکاری را از اولویت دار ترین برنامه های کاری خود عنوان می کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیان روز,

استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی با ساختاری جدید برنامه دولت تدبیر برای به کار گیری نیرو در دستگاه های اجرایی است که این شیوه استخدامی به ایستگاه سوم خود رسید.

,

اما در این میان کم توجهی دولت به مناطق محروم و بیکار کشور برای این استخدامی ها قایل تامل به طوری که برای مناطقی که آمار بیکاری در آن بیشتر است ،سهمیه استخدامی به صورت قطره چکانی در نظر گرفته شده است.

,

در سومین استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی کشور که شامل12دستگاه اجرایی و 68دانشگاه از مجموعه دانشگاه های علوم پزشکی انجام می شود تعداد 19251نفر مجموعا استخدام می شوند.

,

پلدختر با درصد بیکاری 40درصد جوان که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی،کارشناسی ارشد ودکتری می باشند فقط دو سهمیه از قبیل استخدام کاردان دامپزشک و کارشناس امورفرهنگی تبلیغات اسلامی می باشد.

,

در واقع تعیین این سهمیه به تناسب بیکاری در شهرستان توهین آشکار دولت به فهم وشعور جوانان این منطقه می باشد.

,

با توجه به اینکه در این استخدامی ها امتیاز بومی مدنظر قرار داده می شود پس در واقع جوانان بیکار پلدختری نباید انتظار داشته باشند از این طریق جذب دستگاه های اجرایی شوند.

,

این در حالی که برای این استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی محدودیت سنی و شرط معدل حذف شده و این خود باعث می شود که همه افرادی که متقاضی استخدامی هستند بدون هیچ محدودیتی در این آزمون ثبت نام کنند.

,

با یک ضرب وتقسیم ساده ،در صورتی که تعداد 19251نفر برای ثبت نام سومین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی هر نفر مبلغ290000ریال واریز کنند ،مجموعا000/279/558 پول به حساب دولت واریز می شود.

,

 مهلت ثبت نام در سومین آزمون استخدامی سراسری دستگاه های اجرایی از 28 تیرماه 95 لغایت 7 مردادماه 95از طریق سایت سازمان سنجش می باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه