اخبار داغ

توسط سپاه سردشت صورت گرفت؛

کشف بیش از 2 هزار و 500 دستگاه ماهواره و 90 بطری مشروبات الکلی

کشف بیش از 2 هزار و 500 دستگاه ماهواره و 90 بطری مشروبات الکلی
فرمانده سپاه سردشت از کشف بیش از 2500 دستگاه رسیور و ادوات ماهواره و 90 بطری مشروبات الکلی توسط این سپاه در منظقه ربط این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، سرهنگ پاسدار موسی مرادی فرمانده سپاه سردشت در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با همت و تلاش رزمندگان سپاه سردشت، بالغ بر 2500 دستگاه رسیور و ادوات ماهواره و 90 بطری انواع مشروبات در سردشت، شهر ربط از افراد سودجو کشف و ضبط گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی با بیان اینکه بحث مبارزه با مشروبات الکلی با توجه به تاثیرات منفی آن در جامعه باید به یک فرهنگ تبدیل شود، به بهره‌گیری از همه ظرفیت ها در مقابله با قاچاق مشروبات الکلی تاکید کرد.

,

سرهنگ پاسدار موسی مرادی همچنین به ضرورت مبارزه با ورود دستگاه های ماهواره به کشور نیز اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا امروز با راه اندازی انواع کانال های مستهجن و ضد خانوادگی، بنیان گرم خانواده های ایرانی و باورهای جوانان ما را مورد هدف قرار داده اند و از این طریق به دنبال به انحراف کشاندن افکار و عقاید جوانان مسلمانان هستند.

,

وی همچنین با اشاره به فعالیت های سپاه در عرصه های مختلف، امنیتی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، سازندگی، مردم یاری و محرومیت زدایی، مبارزه با تهاجم فرهنگی و مقابله با قاچاق و ورود اقلام ضد فرهنگی به کشور را نیز از دیگر رسالت های مهم سپاه برشمرد و گفت: رزمندگان سپاه سردشت با تمام توان و قوا از ورود هرگونه اقلام ضد فرهنگی ممانعت به عمل خواهد آورد.

,

 

,


شایان ذکر است که در همین راستا دو نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند..

 

انتهای پیام/ م
,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,
,

 

,
انتهای پیام/ م
,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه