اخبار داغ

یادداشت/

آقای هاشمی؛ فکری برای دخترت کن!

آقای هاشمی؛ فکری برای دخترت کن!
البته توقع جدی این بود که قوه قضائیه پس از اظهارات و دیدارهای این زندانی سابقه دار با بهایی ها و تلاش وافری که برای بازتعریف آنان کشید حداقل اورا بازخواست و مورد بازجویی قرار می داد اما ظاهرا" آن دوستان هم به اظهارنظرها و محکومیت این اقدام اکتفا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهراسادات فرهنگ طی یادداشتی نوشت:دختر ارشد اکبرهاشمی رفسنجانی اخیرا" برای چندمین بار طی ماه های اخیر افاضات جدیدی فرموده و حکومت دینی را همسو با آمریکایی ها، صهیونیست ها، سکولارها و تکنوکرات ها غیرقابل قبول خوانده و گفته است فکر می کنم حکومت دینی نباشد بهتر است!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

این اظهارات گرچه مثل همیشه برای خودنمایی و تظاهر به نگاه اپوزیسیونی به نظام است اما از سر عجز، ناتوانی و استیصال است که موثر از حشر و نشر با وهابی ها، بهایی ها و هم پالگی های سکولار و فمینیست است.

,

 

,

وی که علاقه زیادی به دیده شدن دارد اکنون پس از شکست های مکرر در کسوت های نمایندگی مجلس،روزنامه نگاری، فعال سیاسی، فعال مدنی، فعال اقتصادی، تلاشگر حقوق بشر، حامی زندانیان سیاسی، پشتیبان و مروج بهایی ها، دوچرخه سورای بانوان و... در اظهارات جدیدش دیگر جانب احتیاط را هم رعایت نمی کند و ذره ای هم برای آبروی پدرش ارزش و اعتبار قائل نیست زیرا کمترین نکته ای که باید به آن معتقد باشد این است که پدرش درظاهر لباس عالمان دینی و مسئولان حکومت دینی دارد.

,

 

,

البته توقع جدی این بود که قوه قضائیه پس از اظهارات و دیدارهای این زندانی سابقه دار با بهایی ها و تلاش وافری که برای بازتعریف آنان کشید حداقل اورا بازخواست و مورد بازجویی قرار می داد اما ظاهرا" آن دوستان هم به اظهارنظرها و محکومیت این اقدام اکتفا کردند.

,

 

,

خواهر مهدی هاشمی زندانی مفاسد مالی و سیاسی که اکنون درحال گذراندن دوران حبس است البته از بیان این سخنان اهداف متعددی دارد که در این مقال نمی گنجد اما لازم است به همه مسئولان و دستندرکاران این نکته را متذکر شویم که ملت ما بیش از 300هزار شهید برای انقلاب و قریب به یک میلیون ایثارگر نداده که آقازاده های مجرم و فتنه گر بیایند هرآنچه در مخچه های تهی از عقلانیت شان می گذرد را برزبان آورده و به انقلاب اسلامی به عنوان حکومت دینی مستقر هتاکی کنند و از دست قانون و خشم مردم بگریزند.

,

 

,

وی باید بداند این گونه سخنان هزینه دارد و کمترین آن خشم ملت و خانواده معظم شهداست. اگر دستگاه قضایی جلوی جسارت های این فتنه گر را نگیرد در پیشگاه الهی مسئول خواهد بود.

,

 

,

اما سخنی با پدر گرامی ایشان آقای هاشمی رفسنجانی... چرا شما تاکنون جلوی دخترتان را نگرفته اید و در ماجرای دیدار با بهایی ها موضع ضیفی گرفتید که وی گستاخ تر دست کم به قریب به 60سال فعالیت شما در کسوت روحانیت برای اقامه حکومت دینی توهین کند.. آیا مصداق برخورد با اقوام و خویشان از سر عجز همین است یا اینکه این بار ذره ای رگ غیر انقلابی تان متورم شده و توی دهان دختر ناخلف تان می کوبید.

,

 

,

آقای هاشمی صراحتا" می گوئیم مقابل دخترتان بایستید.

,

اکنون بر همه علما، مراجع، صاحبان تریبون و منبر فرض است از این سخنان تبری جسته، آن را محکوم و خواستار برخورد جدی با این هتاکی شوند.. از سویی این تلاش به نظر می آید برای فراموشی و انحراف افکار عمومی از پدیده فیش های کثیف و نجومی مدیران با تفکر ایشان باشد که باید مراقب بود تا لحظه به ثمر نشستن، دچار فراموشی نشود. مدیرانی که در دوران پدر ایشان الفبای اشرافی گری را فراگرفته و اکنون دارایی های هزارمیلیاردی و پانصد میلیاردی دارند.

,

حضرت امام علی (علیه السّلام) در حدیثی که در صفحه 780 غررالحکم آمده است، فرموده اند: فرزند بد،آبروو شرف خانواده را ازبین می برند و مایه ی ننگ و رسوایی پیشینیان خود می شوند.

, .,

والسلام

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه