اخبار داغ

طی مرداد ماه سالجاری؛

کشف ۲۰۶ کیلوگرم مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

کشف ۲۰۶ کیلوگرم مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۲۰۶ کیلوگرم تریاک، حشیش و هروئین در کهگیلویه و بویراحمد طی مردادماه جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس سرهنگ مهدی انصاری با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، فرمانده انتظامی گچساران و پاسگاه تنگ سرخ طی ۷ مرحله عملیات جداگانه ۲۰۶ کیلوگرم مواد مخدر کشف کردند، گفت: در این عملیات ها همچنین سه باند مواد مخدر منهدم، ۱۱ قاچاقچی دستگیر و ۷ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, سرهنگ مهدی انصاری با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، فرمانده انتظامی گچساران و پاسگاه تنگ سرخ طی ۷ مرحله عملیات جداگانه ۲۰۶ کیلوگرم مواد مخدر کشف کردند، گفت: در این عملیات ها همچنین سه باند مواد مخدر منهدم، ۱۱ قاچاقچی دستگیر و ۷ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.,

وی افزود: این میزان مواد مخدر از استان‌های جنوبی و فارس به مقصد خوزستان، اصفهان، مرکزی و تهران در حرکت بود که با هوشیاری نیروی انتظامی استان و رصد اطلاعاتی و انجام عملیات کشف و ضبط شد.

,

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۴۰ درصدی کشف مواد مخدر در استان در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و بیان کرد: در مدت چهارماهه سالجاری یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شد.

,

افزایش 28 درصدی کشف مواد مخدر

, افزایش 28 درصدی کشف مواد مخدر, افزایش 28 درصدی کشف مواد مخدر,

انصاری با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای کشف مواد مخدر در استان انجام می دهیم، تصریح کرد: انهدام باندهای مواد مخدر در چهارماهه اول سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بالغ بر ۲۸ درصد افزایش داشته است.

,

وی از افزایش ۳۵ درصدی توقیف خودروهای حامل مواد مخدر در سالجاری در استان خبر داد و تصریح کرد: مبارزه با مواد مخدر باید یک اقدام اجتماعی باشد و تمام نهادهای فرهنگی باید در راستای فرهنگسازی و اطلاع رسانی از عواقب مواد مخدر تلاش کنند.

,

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه مردم می توانند در این زمینه با ما همکاری داشته باشند، گفت: انتظار ما از مردم این است که هرگونه خبری مبنی بر حمل، جابجایی، ورود و خروج مواد مخدر به استان و… را به اطلاع پلیس برسانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه