اخبار داغ

بسیج دانشجویی 11 دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به فائزه هاشمی:

دین مردم را اشرافی‌گری، فساد و قانون‌گریزی شما و دوستانتان تضعیف می‌کند نه حکومت اسلامی

دین مردم را اشرافی‌گری، فساد و قانون‌گریزی شما و دوستانتان تضعیف می‌کند نه حکومت اسلامی
شما که یکی از متهمین و بانیان ولنگاری فرهنگی و اعتقادی در جمهوری اسلامی هستید چگونه به خود جرأت می دهید و از جایگاه متهم به جایگاه شاکی رفته و به اصطلاح دست پیش می گیرید؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛بسیج دانشجویی 11 دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به فائزه هاشمی درنامه ای سرگشاده خطاب به فائزه هاشمی اعلام کردند:نیاوران نشینی و اشرافی گری و فساد اقتصادی شما و دوستانتان دین مردم را تضعیف می کند نه حکومت اسلامی.

متن این نامه به شرح ذیل است:

«استعمارگران به نظر ما آوردند که اسلام، حکومتی ندارد! تشکیلات حکومتی ندارد! بر فرض که احکامی داشته باشد مجری ندارد و خلاصه، اسلام فقط قانونگذار است.» امام خمینی رحمه الله، ولایت فقیه و جهاد اکبر، ص  ۱۷

روزگاری علیه اسلام ناب شمشیر می کشیدند و حال علیه حکومت اسلامی!!  آقازاده ها یی که خود باعث هتک حیثیت و ضربه بر پیکره نظام اسلامی بودند و با سیاستهای نادرست و رفتارهای غیر اسلامی خود پنجه در صورت حکومت اسلامی کشیدند حال دم از عدم کارایی آن می زنند.

فائزه هاشمی،شما که یکی از متهمین و بانیان ولنگاری فرهنگی _اعتقادی در جمهوری اسلامی هستید چطور به خود جرات می دهید و از جایگاه متهم به جایگاه شاکی رفته و به اصطلاح دست پیش می گیرید؟ آن چیزی که دین مردم را ضعیف می کند، نیاوران نشینی و اشرافی گری مسئولین ، فساد اقتصادی فرزندان، و سیاست گذاری های اشتباه و منفعلانه دوستان شما است، نه حکومت اسلامی.

آن چیزی که شما از آن به عنوان ضعیف کننده دین مبین اسلام یاد می کنید حکومت اسلامی نیست، هنجار شکنی و قانون گریزی شما و دوستانتان در فتنه ها است.

آن چیزی ممکن است برخی را نسبت به حکومت اسلامی شبهه دار کند ،ارتباط گیری و به رسمیت شناختن فرقه های ضاله بهائیت است که پایگاه اصلی آن در اسرائیل قرار دارد.

امروز به برکت امنیتی که زیر سایه حکومت اسلامی ایجاد شده است امثال شما در حال جولان در کشور هستید. ورگرنه حقتان آن بود به علت شرکت در کودتای آمریکایی اسرائیلی سال 88 مانند کودتاچیان ترکیه ای برخورد سختی با شما گردد.

دانشگاه آزاد اسلامی چه جوابی برای بکارگیری ضد انقلاب و عناصر مخالف نظام اسلامی دارد؟ امام راحل، فرمان تاسیس دانشگاهی را دادند تا دردی از معضلات و عقب ماندگی های علمی کشور را حل نماید و یاور نظام اسلامی باشد، نه اینکه منحرفین و طرفداران بهائیت در آن جولان بدهند و در آن مسئولیت بگیرند.چطور آقایان از آرمان های امام(ره) دم می زنند اما به کسانی که در حق مهمترین یادگار امام (ره) یعنی حکومت اسلامی ظلم می کنند مسئولیت می دهند؟!

ما دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از آقای هاشمی رفسنجانی انتظار داریم در کمترین حالت ممکن، تکلیف خود با فرزند منحط شان را مشخص کنند و از قوه قضاییه خواهان برخورد با جولان دهنگان ناتوی فرهنگی دشمن در دستگاه و نهاد های آموزشی کشور هستیم.

و من الله توفیق
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی پرند
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرمان
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی علوم تحقیقات تهران
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قم
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه