اخبار داغ

معاون عمرانی استاندار:

تنها یک پنجم هزینه آب از مشترکان دریافت می‌شود

تنها یک پنجم هزینه آب از مشترکان دریافت می‌شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: تامین هزینه هر متر مکعب آب 10 هزار ریال است که تنها یک پنجم آن از مشترکان دریافت می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با شاخص، با اشاره به بالا بودن هزینه های تامین آب شرب برای شهروندان اعلام کرد: تنها ۳۰ درصد هزینه های تامین آب از شهروندان دریافت می شود و انتظار داریم تا آنان نیز در مصرف بهینه آن و صرفه جویی اقدام لازم را به عمل آورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین ادامه داد: تامین هزینه هر متر مکعب آب ۱۰ هزار ریال است که تنها یک پنجم آن از مشترکان دریافت می شود.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: ۳۹ درصد مشترکان استان بیش از حد مجاز آب مصرف می کنند که باید در اسرع وقت نسبت به اصلاح این موضوع اقدام شود.

,

حبیبی تصریح کرد: اقدام های لازم جهت کنترل و جلوگیری از مصرف بی رویه آب انجام خواهد شد.

,

وی افت فشار در برخی ساعات مربوط به افزایش مصرف آب است افزود: با گرم شدن هوا مصرف روزانه آب شهروندان در روزهای اخیر نسبت به روزهای خنک تر افزایش یافته و میزان مصارف شخصی افراد بالا رفته است.

,

این مسئول تاکید کرد: به دلیل افزایش مصرف آب، شهروندان باید از شستشوهای غیرضروی مانند استفاده از آب برای شستن خودرو و مانند آن پرهیز کنند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه