اخبار داغ

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خبر داد:

راه‌اندازی کمپ ویژه نگهداری زنان معتاد در قزوین

راه‌اندازی کمپ ویژه نگهداری زنان معتاد در قزوین
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: به منظور ارائه خدمات درمانی به معتادان زن، کمپ ویژه نگهداری زنان معتاد راه اندازی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش نقل از شاخص، سرهنگ کرمی در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر استان که دیروز در استانداری برگزار شد، گفت: درحال حاضر ۶۷ معتاد در سه کمپ استان نگهداری می شوند که یک کمپ ویژه بانوان است و ۴۸ نفر طی ۶ ماه در این مراکز اقامت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین تصریح کرد: با همکاری سازمان فنی و حرفه ای استان معتادان بهبود یافته را با مهارت‌های فنی آشنا خواهیم کرد تا بستری برای ایجاد اشتغال آنها فراهم شود.

,

این مسئول اعلام کرد: به ازای هر شغلی که از سوی کارآفرینان برای معتادان ایجاد شود ۱۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره پرداخت می شود که در این راستا ۴ کارآفرین به موسسات کارآفرینی معرفی شده اند تا در این زمینه فعالیت کنند.

,

مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هم در این جلسه گفت: ۵۳ معتاد جمع آوری شده در استان هیچ مدرک هویتی ندارند و ۱۴ نفر از آنان مبتلا به ایدز هستند که باید تحت مراقبت جدی قرار گیرند.

,

رحیمی معاون سیاسی امنیتی استانداری هم در این نشست بر استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در مبارزه و پیشگیری از اعتیاد تاکید کرد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه