اخبار داغ

رئیس ستاد اربعین حسینی خرمشهر؛

زائران اربعین به هیچ عنوان بدون روادید به مرزها مراجعه نکنند/آمادگی کامل مرز شلمچه برای تردد روزانه ۱۰۰ هزار زائر اربعین

زائران اربعین به هیچ عنوان بدون روادید به مرزها مراجعه نکنند/آمادگی کامل مرز شلمچه برای تردد روزانه ۱۰۰ هزار زائر اربعین
رئیس ستاد اربعین حسینی خرمشهر: از عموم هموطنانم در سراسر کشور تقاضا دارم که برای حضور و شرکت در پیاده روی بزرگ اربعین حسینی از مرز بین المللی شلمچه حتما از ۱۵مرداد ماه ، با مراجعه به سامانه جامع سماح اقدام به اخذ ویزا نموده و به هیچ وجه بدون اخذ برگ ویزا به مرز شلمچه مراجعه نکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ولی‌الله حیاتی رئیس ستاد اربعین حسینی خرمشهر در مصاحبه با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری خرمشهر ما گفت: از عموم هموطنانم در سراسر کشور تقاضا دارم که برای حضور و شرکت در پیاده روی بزرگ اربعین حسینی از مرز بین المللی شلمچه حتما از ۱۵مرداد ماه ، با مراجعه به سامانه جامع سماح اقدام به اخذ ویزا نموده و به هیچ وجه بدون اخذ برگ ویزا به مرز شلمچه مراجعه نکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خرمشهر ما,

وی افزود: آن دسته از عزیزانی که قصد حضور در این راهپیمایی بزرگ را دارند ،به هیچ وجه اخذ ویزا را به روز های پایانی موکول نکنند و از ۱۵ مرداد ماه در روزهای اولیه اقدام به اخذ نمایند.

,

فرماندار ویژه خرمشهر با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوهتر راهپیمایی بزرگ اربعین در شهرستان خرمشهر و مرز بین المللی شلمچه در نظر گرفته شده است عنوان کرد:بیش از ۲۰۰ موکب ، بالای ۴۰۰ سرویس بهداشتی و بیش از ۲۵ موقعیت مشغول خدمت رسانی ، در مرز بین المللی شلمچه استقرار خواهد یافت.

,

وی افزود : پارکینگ بزرگ ۵۰ هکتاری در مرز بین المللی شلمچه برای اربعین حسینی امسال به بهره برداری خواهد رسید و ظرفیت پارکینگ های شهرستان به استعداد ۷۰ هزار خودرو برای زوار اربعین حسینی تدارک دیده شده .

,

حیاتی خاطر نشان کرد: پایانه بزرگ مرز بین المللی شلمچه با مساحت ۸ هزار متر مربع و ۳۲ گیت ورود و خروج قادر خواهد بود ، روزانه پذیرای بیش از یک صد هزار نفر از زائرین جهت عزیمت به عراق باشد.

,

رئیس ستاد اربعین حسینی خرمشهر عنوان کرد: ۹ کمیته ، کار ستاد اربعین خرمشهر را انجام میدهند که کمیته اعزام ، رسماً از ۱۵ مرداد ماه فعالیت خودش را شروع میکند و باقی کمیته ها فعالیت شان شروع شده.

,

وی افزود : برگزاری جلسات ستاد اربعین خرمشهر به صورت مستمر ادامه خواهد یافت تا زائران امام حسین(ع)  امسال نیز همانند سال های گذشته در کمال آرامش، امنیت و توام با رفاه از مرز بین‌المللی شلمچه به کشور عراق مشرف شوند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه