اخبار داغ

درخواست یک تشکل از دختر صفدر حسینی

درخواست یک تشکل از دختر صفدر حسینی
تشکل جبهه آزادگان با صدور نامه‌ای خطاب به سیده فاطمه حسینی نماینده اصلاح‌طلب تهران و فرزند مدیرعامل معزول صندوق توسعه ملی، با انتقاد از نطق او در صحن علنی مجلس در حمایت از فیش نجومی پدرش، خواستار استعفای او از نمایندگی مجلس شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تشکل جبهه آزادگان با صدور نامه‌ای خطاب به سیده فاطمه حسینی نماینده اصلاح‌طلب تهران و فرزند مدیرعامل معزول صندوق توسعه ملی، با انتقاد از نطق او در صحن علنی مجلس در حمایت از فیش نجومی پدرش، خواستار استعفای او از نمایندگی مجلس شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,



در نامه این تشکل سیاسی خطاب به فرزند مدیرعامل معزول صندوق توسعه ملی آمده است: «فردی که از تریبون مجلس، استفاده شخصی می‌کند، لیاقت نمایندگی مردم را ندارد. این خانم می‌داند که سهم بی پدری فرزندان شهدا، درد دیدن پدران ولیچری، شیمیایی و اعصاب و روان و درد همسران ما که سالها نمی‌دانستند چه بلایی سر شوهرانشان آمده است و اصلاً چه باید بکنند از سفره انقلاب چه بوده است!؟
 

,
,
,
,

 

,

در ادامه نامه تاکید شده است: «این روزها آزادگان همه مشکلات خود را فراموش کرده‌اند و از این همه سوء‌استفاده دختر صفدر حسینی به ستوه آمده‌اند که گویی درد و فشار تمام آسیبهای روحی دوران اسارتمان با این جملات این خانم بازگشته است، بنابراین اعلام می‌کنیم آزادگان کشور خواهان استعفای این خانم از صندلی مجلس شورای اسلامی هستند».

,

 

,

منبع: جام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه