اخبار داغ

«پرویز» سینمای ایران کیست؟ +عکس

«پرویز» سینمای ایران کیست؟ +عکس
بازیگری که بعد از بازی در فیلم سینمایی پرویز با نگاه مثبت منتقدان و جشنواره های خارجی نیز روبرو شد و هنوز هم در بخش هنر و تجربه سینمای ایران و بعد گذشت این زمان از کارش استقبال می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دو سال گذشته فیلم "پرویز" مجید برزگر با بازی "لوون هفتوان" مورد استقبال عموم مردم و همچنین منتقدان برجسته سینما قرار گرفت. پرویز علاوه بر اقبال داخلی با نگاه مثبت منتقدان و جشنواره های خارجی نیز روبرو شد و هنوز هم در بخش هنر و تجربه سینمای ایران و بعد گذشت این زمان روی پرده است.

از آن پس لوون هفتوان بازیگر ارمنی ایرانی این فیلم برای اهالی سینما و جوانان به الگویی درست از بازیگری درونی تبدیل شد و حتی به لقب پرویز سینمای ایران نیز رسید. این در شرایطی بود که وی در پرونده کاری خود فیلم لرزاننده چربی را داشت که آن فیلم هم در بازه زمانی خود با نقدهای مثبت منتقدان روبرو شده بود.

«پرویز» سینمای ایران کیست؟

اما هفتوان پس از پرویز انتخاب های درستی انجام نداد. وی که فعالیت تخصصی تئاتر را دنبال می کند امسال نمایش "بازی یالتا" را روی صحنه برد که با استقبال نسبی مخاطب روبرو شد ولی در سینما این استقبال کاملا بر عکس بود.
 
بازیگرفیلم "لرزاننده چربی" تجربه بعدی فیلم بلندش را با "یک دزدی عاشقانه" شروع کرد. فیلمی که هم در فروش شکست خوردو علاوه بر شکست مالی، اثر از سوی منتقدان و اهالی سینما بسیار مورد نقد قرار گرفت و با وجود همبازی شدن وی با مهدی هاشمی و فرهاد آییش توفیقی برایش حاصل نشد.


«پرویز» سینمای ایران کیست؟
دلسردی مخاطب از این فیلم نگاه ها را به انتخاب بعدی هفتوان معطوف کرده بود و پس از شنیدن همکاری مشترک وی و عطاران در "دراکولا" صحبت هایی از یک کمدی موفق در میان بود. مشارکت این دو هنرمند بر سر پروژه ای که حداقل در ایده اولیه برای سینمای ایران کاملاً تازه و قطعاً برای مخاطب جذاب بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
, «پرویز» سینمای ایران کیست؟,
,
,
,
,
,
,
, «پرویز» سینمای ایران کیست؟,
,
 
,
«پرویز» سینمای ایران کیست؟
, «پرویز» سینمای ایران کیست؟,

اکران "دراکولا" پس ازعید سعید فطر تمام معادلات را بر هم زد و اینبار عموم مردم کنار منتقدان قرار گرفتند تا جدیدترین ساخته عطاران را اثری ضعیف و خالی از هرگونه پرداخت سینمایی اعلام کنند. نه حضور عطاران با همان تیپ همیشگی کمدی های سریالی اش و نه بازی هفتوان نتوانست فیلم را نجات دهد و در همین هفته های آغازین اکران فیلم کاملاً کوبیده شده است. مسیری که طرفداران لوون هفتوان را در مورد انتخاب آثار توسط وی دچار نگرانی کرده است. سوپراستاری که بسیار زودتر از موعد به خاموشی نزدیک می شود.
 
 

,
,
,
منبع: میزان
, میزان]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه