اخبار داغ

فتونیوز/فوق‌العاده خاص غیرقانونی

فتونیوز/فوق‌العاده خاص غیرقانونی
عضو دیده بان شفافیت و عدالت با اشاره به دستور العمل فوق العاده خاص که از سوی طیب نیا و نوبخت ابلاغ شده است، خاطر نشان کرد: سقف حقوق و پاداش ها موضوعی است که هیچ کس نمی تواند آن را به دیگری تفویض کند یا دولت از وزرا یا مشاورانش بخواهد برای آن تصمیم گیری کند.
[

به گزارش سرویس چندرسانه‌ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ الیاس نادران عضو سابق کمیسیون بودجه و محاسبات و عضو دیده بان شفافیت و عدالت؛ در خصوص انتشار دستور العمل فوق العاده خاص برای مدیران که از سوی نوبخت و طیب نیا امضا شده، اظهار داشت: هفته گذشته اعضای شورای سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت در خصوص فیش های حقوقی با یکدیگر مشورت کردند و در نهایت منجر به انتشار نامه ای از سوی این دیده بان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, الیاس نادران,  عضو سابق کمیسیون بودجه و محاسبات و عضو دیده بان شفافیت و عدالت؛ , در خصوص انتشار دستور العمل فوق العاده خاص برای مدیران که از سوی نوبخت و طیب نیا امضا شده، اظهار داشت: هفته گذشته اعضای شورای سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت در خصوص فیش های حقوقی با یکدیگر مشورت کردند و در نهایت منجر به انتشار نامه ای از سوی این دیده بان شد.,
هفته گذشته اعضای شورای سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت در خصوص فیش های حقوقی با یکدیگر مشورت کردند و در نهایت منجر به انتشار نامه ای از سوی این دیده بان شد.
,
 در این نامه مستنداتی ارائه شد که طی آن منحصراً هیئت وزیران اجازه دارند ضوابط و سقف پرداخت ها را مشخص کنند و به همین جهت تمام پرداخت های نامتعارف و خارج از این روند که با دستورات دیگر صادر شده است خلاف هستند.
,
آنچه که مشخص است هرگونه دستوری خارج از هیئت وزیران برای پرداخت ها صورت گرفته است خلاف قانون بوده و باید مطابق با قوانین کشور با این اقدامات غیر قانونی برخورد شود.
,
 
,

, , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه