اخبار داغ

فرماندهی انتظامی مراغه خبر داد :

کشف ۲۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از اعضای یک باند در مراغه

کشف ۲۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از اعضای یک باند در مراغه
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از متلاشی شدن یک باند قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت : از این باند ، ۲۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط ماموران این انتظامی کشف شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  رصدمراغا ، سرهنگ سهراب رحیم زاده  گفت : در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان مراغه قرار گرفت .
وی در ادامه افزود : با اقدامات فنی ، تخصصی و تعقیب گریز ، ماموران موفق شدند در یک عملیات برنامه ریزی شده کامیونت مربوط به سوداگران مرگ را در محور مراغه-هشترود متوقف کنند .
این مقام انتظامی ادامه داد : ماموران در بازرسی از خودرو ، ۲۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد .
فرمانده انتظامی مراغه تصریح کرد : قاچاقچیان مواد مخدر مکشوفه را از تهران بارگیری کرده بودند و قصد توزیع این مقدار مواد را در مراغه داشتند که با هوشیاری پلیس مراغه دستگیر شدند .
سرهنگ رحیم زاده در ادامه با اعلام اینکه دو متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده از طریق دادسرا روانه زندان شدند گفت : اعتیاد بلای خنمان سوزی است که در جامعه بیداد می کند و مردم باید با تعامل و همکاری با پلیس ۱۱۰ ، این معضل را ریشه کن کنند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رصدمراغا,
,
,
,
,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه