اخبار داغ

یک و بام و دوهوای مسئولان در آمار مدیران نجومی بگیر

یک و بام و دوهوای مسئولان در آمار مدیران نجومی بگیر
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس تصریح کرد: فیش‌های حقوقی نامتعارف، 950 مدیر دولتی را شامل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خانه ملت، داود محمدی گفت: فیش‌های حقوقی نامتعارف حدود 950 نفر از مدیران دولتی را شامل می‌شود که در بخش‌های بانکی، بیمه‌ای و شرکت‌های دولتی فعالند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


این نماینده اصلاح‌طلب با اشاره به نشست‌های مکرر کمیسیون متبوعش برای بررسی موضوع مفاسد اقتصادی و فیش‌های نامتعارف گفت: مجلس در بررسی این نوع مفاسد حساس بوده و تا حصول نتیجه رسیدگی‌ها را ادامه خواهد داد.

,
,


محمدی با تأکید بر اینکه براساس ماده 76 قانون مدیریت خدمات کشوری حداکثر حقوق ثابت و فوق‌العاده‌های مستمر کارکنان نمی‌تواند از 7 برابر حداقل حقوقی تعیین شده توسط قانون کار تجاوز کند، گفت: در ماده 84 قانون معروف به الحاق 2 آمده است که حداکثرحقوق برای شرکت‌های دولتی نمی‌تواند بیشتر از 10 برابر حداقل حقوق باشد در حالی که این موضوع رعایت نشده است.

,
,


محمدی ادامه داد: درعین حال که نباید از زحمات مدیران خدوم غافل شویم باید با مدیران متخلف برخورد کنیم تا به این ترتیب اعتماد لکه‌دار شده مردم ترمیم شود.

,
,


رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به زودی گزارش مجلس از طرح حقوق‌های نجومی در صحن علنی مجلس پس از بررسی‌های لازم در کمیسیون‌های تخصصی قرائت خواهد شد.

,
,


یادآور می‌شود طی یک هفته اخیر برخی مدیران دولتی بی‌میل به مقابله با حقوق‌های نامشروع نجومی به همراه رسانه‌های حامی خود، تعداد مدیران نجومی را به 10-12 کاهش داده‌اند.

,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه