اخبار داغ

نبرد اسرائیل با حزب‌الله نزدیک است

نبرد اسرائیل با حزب‌الله نزدیک است
یک روزنامه صهیونیستی در تحلیلی ضمن اذعان به توان بالای رزمندگان مقاومت لبنان، از احتمال آغاز رویارویی رژیم صهیونیستی با حزب‌الله خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روزنامه صهیونیستی معاریو در مطلبی با اشاره به جنگ 33 روزه سال 2006، نوشت: با گذشت 10 سال از جنگ دوم لبنان، طرفین امروز دریافته‌اند که نبرد آتی نزدیک است. با وجود اینکه حزب‌الله در سوریه می‌جنگد، اما همچنان اسرائیل هدف اصلی آن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, روزنامه صهیونیستی معاریو در مطلبی با اشاره به جنگ 33 روزه سال 2006، نوشت: با گذشت 10 سال از جنگ دوم لبنان، طرفین امروز دریافته‌اند که نبرد آتی نزدیک است. با وجود اینکه حزب‌الله در سوریه می‌جنگد، اما همچنان اسرائیل هدف اصلی آن است.,

در این گزارش آمده است: هنگامی که فرماندهان اسرائیلی درباره جنگ آتی با حزب‌الله سخن می‌گویند، معمولا از عباراتی استفاده می‌کنند که با تاکتیک‌های معمول نظامی تطابق ندارد و معتقدند وقوع جنگی سخت نزدیک است.

,

این رسانه صهیونیستی در ادامه می‌نویسد: با گذشت 10 سال از جنگ اسرائیل و حزب‌الله، هم اکنون این جنبس به یک قدرت نظامی بزرگی تبدیل شده است و هزاران سرباز آن از چهار سال قبل در نبردهای سوریه مشارکت دارند و بر اساس گزارش فرماندهان اسرائیلی حدود هفت هزار نفر از نیروهای حزب‌الله در سوریه هستند.

,

حزب الله سلاح‌های پیشرفته‌ای مانند موشک‌های ضد تانک نسل چهارم کورنیت و همچنین پهپاد در اختیار دارد و از توپ و تانک استفاده می‌کند.

,

معاریو می‌نویسد: حدود 10 سال قبل، حزب‌الله 4000 هزار موشک به اسرائیل شلیک کرد، اما هم‌اکنون حدود 100 هزار موشک در اختیار دارد که توان هدف قرار دادن هر نقطه ای در اسرائیل را دارد از جمله قدس و تل آویو. این موضوعی است که فرماندهان نظامی اسرائیلی و تحلیلگران نظامی در اسرائیل و لبنان آن را مورد تایید قرار می‌دهند.

,

فرماندهان ارشد نظامی اسرائیل، حزب‌الله را تهدید بزرگ برای این رژیم به شمار می‌آورند. چندی قبل رئیس ستاد ارتش اسرائیل، حزب الله را دشمن اصلی تل‌آویو پس از رفع «خطر» برنامه هسته‌ای ایران دانست.

,

این رسانه صهیونیست در پایان می‌نویسد: جدای از اینکه زرادخانه موشکی حزب الله با واکنش اسرائیل و بازدارندگی تناسب دارد یا خیر، سئوالات دیگری وجود دارد که جوابی برای آنها یافت نمی‌شود، اما آنچه مسلم است تحرکات دو طرف در مناطق مرزی به طور شبانه روزی برای ضربه زدن به طرف دیگر است.

,

 

,

منبع: باشگاه خبرنگاران

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه