اخبار داغ

برای اولین بار در آنتالیا؛

نمایشگاه حشرات باورنکردنی + تصاویر

نمایشگاه حشرات باورنکردنی + تصاویر
ایکس پو 2016 آنتالیا، در مرکز کنگره، میزبان نمایشگاه حشرات فوق العاده می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، مرکز کنگره آنتالیا، بعد از نمایشگاه «لئوناردو داوینجی»، این بار میبزبان نمایشگاه «حشرات باورنکردنی» می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در زندگی روزمره این حشرات با این که  به طور مداوم در اطراف ما هستند، اما به سبب رنگ و اندازه شان به خوبی می توانند خود را استتار نمایند؛ این نمایشگاه که خصوصیات پنهان این موجودات را به نمایش گذاشته است، از طرف مردم مورد استقبال قرار گرفته است.

,

در این نمایشگاه ماکت هایی بزرگی از حشرات و اعضای بدنشان به نمایش گذاشته شده است، پروانه ای با بال های 150 سانتی متری که به چشم هایتان خیره شده و حشرانی به طول 3 متر، تنها چند نمونه از موجوداتی هستند که در دید عموم می باشند.

,

همچنین برای آزمایشگاه هایی که به تحقیق آناتومی، فیزیولوژی و رویان شناسی  حشرات می پردازند، ابزارهای آموزشی سه بعدی تفکیک پذیر ، ویدئوها، نمونه های واقعی، تابلوهای سه بعدی کوچک و جزئیاتی که با چشم غیرمسلح قابل رؤیت نیستند، در این نمایشگاه پیدا می شوند.

,

لمس ماکت هایی از عقرب، هزارپا، سخت پوستان، حشرات آبزی، سنجاقک که 20 برابر اندازه واقعی خود ساخته شده اند، حس بی نظیری در بازدیدکنندگان ایجاد می کند.

,

این نمایشگاه که در فضای 700 متر مربعی برپا شده شامل حشراتی از اقصی نقاط جهان و عکس ها و ماکت هایشان هست.

,

نمایشگاه «حشرات فوق العاده»، تا 30 اکتبر برپاست و روزانه از ساعتت 11:00-22:00، پذیرای بازدیدکنندگان به صورت رایگان می باشد.

,

گفتنی است، ایکس پو یک نمایشگاه گل جهانی است که در آنتالیا ترکیه برگزار شده و شامل چندین نمایشگاه و برنامه تفریحی آموزسی در زیر برنامه خود است.

,

این نمایشگاه از 22 آوریل شروع به کار کرده و تا 30 اکتبر ادامه خواهد داشت و به مدت 191 روز پذیرای بازدیدکنندگان از اقصی نقاط جهان است.

,

 
انتهای پیام/م
,

 
,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,
 
,
انتهای پیام/م
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه