اخبار داغ

استاندار تاکید کرد

صادرات ۱۵۰ میلیارد دلاری کشمش قزوین در سال جاری

صادرات ۱۵۰ میلیارد دلاری کشمش قزوین در سال جاری
استاندار قزوین گفت: امسال صادرات کشمش در استان حداقل باید ۱۵۰ میلیارد دلار ارز آوری داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، فریدون همتی دیروز در بازدید از یک کارخانه بسته بندی و فرآوری کشمش در تاکستان اظهار کرد: بیش از ۹۰ درصد انگور و کشمش استان در شهرستان تاکستان تولید می‌شود و مسئولان باید برای صادرات آن برنامه ریزی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

استاندار قزوین با تاکید بر اینکه امسال صادرات کشمش در استان حداقل باید ۱۵۰ میلیارد دلار ارز آوری داشته باشد، افزود: با تشکیل کارگروه و رفع موانع صادرات اجازه ندهید حتی یک کیلو کشمش استان هم به نام استان‌های دیگر صادر شود.

,

این مسئول تصریح کرد: با وجود تشکل تخصصی می توان ضمن بازاریابی مناسب محصول در کشورهای هدف در مسیر تولید محصول کیفی حرکت کرد و در ایجاد اشتغال هم موفق بود.

,

همتی خاطرنشان کرد: کشمش تاکستان با برخورداری از کیفیت خوب و مرغوبیت بالا می تواند به یک برند ملی و جهانی تبدیل شود که این کار مستلزم بهره گیری از همه ظرفیت های موجود و همکاری و انسجام همه تولیدکنندگان است.

,

بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی هم با انتقاد از نحوه جذب سرمایه گذار گفت: از آنجایی که کشمش در مدت زمانی کوتاهی خریداری میشود باید در این زمان کوتاه نقدینگی تامین و در قالب تسهیلات در اختیار واحدهای صنعتی قرار داده شود.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه