اخبار داغ

فرود اضطراری هواپیمای نظامی آمریکا در صربستان

فرود اضطراری هواپیمای نظامی آمریکا در صربستان
یک فروند هواپیمای آمریکایی که مشغول انجام پرواز نظارتی بر فراز روسیه بود مجبور به فرود اضطراری در یکی از فرودگاه‌های صربستان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک فروند هواپیمای آمریکایی در شرایطی که مشغول انجام پرواز نظارتی بر فراز روسیه بود به دلیل آنچه که نقص فنی عنوان شده، مجبور شد در فرودگاه «خاباروفسک» صربستان فرود اضطراری داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بنا بر گزارش خبرگزاری «ریانووستی»، پس از آنکه این هواپیما که از شهر «اولان اوده» در شرق دریاچه بایکال واقع در منطقه سیبری عازم شهر «یاتوسک» شد، خدمه پرواز متوجه شدند که یکی از چرخ‌های هواپیما دچار نقص فنی شده به همین دلیل تصمیم به فرود اضطراری در فرودگاه خاباروفسک گرفتند.

,

فرودگاه خاباروفسک نیز انجام این فرود اضطراری را تأیید کرده است.

,

مقامات فرودگاه خاباروفسک اعلام کردند: «یک هواپیمای خارجی در این فرودگاه فرود اضطراری داشت. این فرود ساعت سه بعدازظهر به وقت محلی انجام شد و تمامی خدمه صحیح و سالم هستند و آسیبی به خود هواپیما نیز وارد نشده است.»

,

بر اساس این گزارش، پیمان آسمان‌های آزاد که در ماه مارس سال 1992 به امضا رسید، یکی از اقدامات در راستای اعتمادسازی در اروپا پس از جنگ سرد به حساب می‌آید. این پیمان از تاریخ اول ژانویه سال 2002 میلادی رسما اجرایی شد و 34 کشور از جمله روسیه و اکثر کشورهای عضو ناتو به این پیمان ملحق شده‌اند.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه