اخبار داغ

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیر:

انهدام یک باند توزیع مواد مخدر در شهرستان نیر

انهدام یک باند توزیع مواد مخدر در شهرستان نیر
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیر از انهدام یک باند توزیع مواد مخدر در منطقه خبر داد و گفت: تیر ماه امسال یک باند مواد مخدر در این شهرستان توسط نیروی انتظامی منهدم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با حضور اعضاء در محل سالن اجتماعات فرمانداری نیر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , نیریمیز,

 

,

سرگرد سیدهادی موسوی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیر در این جلسه از انهدام یک باند توزیع مواد مخدر در نیر خبر داد و گفت: تیر ماه امسال یک باند که اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می کردند دستگیر شدند.

,

 

,

وی افزود: در این خصوص سه نفر دستگیر و حدود 1/1 کیلو گرم تریاک از آنان کشف شد.

,

 

,

سرگرد موسوی در ادامه از افزایش چشمگیر کشفیات مواد مخدر در شهرستان نیر در تیر ماه سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: ذر تیر ماه امسال حدود 1/25 کیلوگرم تریاک، 120 گرم سوخته و شیره تریاک از متخلفان کشف شد و در این راستا 3 نفر توزیعکننده مواد، 6 نگهدارنده و مصرف کننده مواد دستگیر شدند و پنج خودرو نیز توقیف شدند.

,

 

,

احمدی فرماندار نیر همچنین به فعالیت 17 تیم اجتماع محور با 13مربی دوره دیده اشاره کرد و افزود: جامعه روحانیت به عنوان معلمان اخلاق نقش ویژه ای در پیشگیری از اعتیاد دارد.

,

 

,

فرماندار نیر با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر فقط در حیطه وظایف نیروی انتظامی و دستگاه قضایی نیست، افزود: ضروری است تمام نهادها و سازمان ها در تحقق آن احساس مسوولیت داشته باشند.

,

 

,

وی ضرورت آگاه‌سازی جوانان و نوجوانان را از آسیب‌های اعتیاد یادآور شد و خاطرنشان کرد: یکی از روش‌های مقابله با این بلای خانمان‌سوز بیان مضرات و آسیب‌های این حوزه است که باید مد نظر و مورد هدف‌گذاری باشد.

,

 

,

احمدی اظهار داشت: امروزه مواد مخدر به یکی از معضلات جدی در سطح جوامع مختلف تبدیل شده که مبارزه با این پدیده و معضل خانمانسوز نیازمند عزم و اراده همگانی است.

,

 

,

وی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی و هدفگذاری لازم در زمینه مبارزه با مواد مخدر و شیوع آن در جامعه بیان کرد: تمامی برنامه‌ریزی‌ها در این زمینه باید هوشمندانه بوده و راهکارهای عملیاتی و مناسب در این حوزه بکارگیری شود تا بتوانیم در امر مبارزه با مواد مخدر به توفیقات بیشتری دست یابیم.

,

 

,

فرماندار شهرستان نیر افزود: برای اینکه بتوانیم با معضل مواد مخدر و اعتیاد مقابله و مبارزه درستی داشته باشیم باید اقدامات و کارهای پیشگیرانه در سطح جامعه بکارگیری شده و تلاش کنیم تا در این زمینه از ظرفیت‌های مردمی بیش از گذشته بهره‌ بگیریم.

,

 

,

احمدی با بیان اینکه اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر مهمترین راهکار در کاهش این گونه معضلات در سطح شهرستان نیر به شمار می‌رود، تصریح کرد: در راستای کاهش میزان اعتیاد در سطح شهرستان نیر باید تمامی ظرفیت‌های شهرستان برای مبارزه با مواد مخدر بکارگیری شود.

,

 

,

وی آگاهسازی و اطلاع رسانی به مردم و به ویژه آموزش جوانان و نوجوانان را امری تاثیرگذار دانست و گفت:‌ باید آثار و پیامدهای این مواد پدیده شوم اعتیاد برای افراد جامعه اطلاع رسانی شده و آگاهی‌های لازم در این زمینه به آنها داده شود.

,

 

,

فرماندار شهرستان نیر اظهار کرد: تعامل و همکاری هر چه بیشتر مردم با مسئولان امر مبارزه با مواد مخدر امری ضروری و مهم بوده که باید مورد توجه قرار گرفته و با افزایش این تعاملات بتوانیم اعتیاد به مواد مخدر و روان‌گردان‌ها در سطح شهرستان را کاهش دهیم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه