اخبار داغ

جاده ای که در کمتر از 4 روز 6 قربانی گرفت

جاده ای که در کمتر از 4 روز 6 قربانی گرفت
جاده مرگ پیرانشهر نقده در عرض کمتر از چهار روز جان 6 نفر از همشهریان عزیز دیار شهید پرور را گرفته و باعث زخمی شدن چندین تن دیگر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کرد پیام، دیروز 6 مرداد مه سال جاری ساعت 9 بامداد تصادف یک دستگاه پیکان با پژو 206 در محور پیرانشهر _ نقده نرسیده به هواربید که چهار نفر از سرنشینان این دو خودرو به بیمارستان امام خمینی (ره) پیرانشهر منتقل شدند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرد پیام,

متاسفانه یکی از مصدمان این حادثه در بیمارستان جان باخت و سه سرنشین دیگر این حادثه در حال مداوا می باشند
براساس گزارشات رسیده از اورژانس حال یکی  دیگر از مصدومان نیز وخیم می باشد

,
,

دومین تصادف در همین مسیر در فاصله زمانی یک ساعت و با فاصله کمتر از 5 کیلومتر: تصادف یک دستگاه پراید بار با کمپرسی شرکت سردار در سه راهی کارخانه قندکه خوشبختانه تاکنون تلفات جانی نداشته ، اما راننده پراید بار  زخمی و در اورژانس بیمارستان  پیرانشهر در حال مداوا است.

,

قتلگاه محور پیرانشهر سردشت که بالاخره  امروزها صدای آن به مسئولان رسید و هنوز مشخص نیست که مسئول حوادث چه کسانی هستند!، متاسفانه در عرض کمتر از 4 روز چندین تصادف مرگبار رخ داده که باعث داغدار شدن خانواده های در این دیار محروم گشته است.

,

در اینجا کوردپیام بر خود لازم و ضروری میداند و از مسئولان می خواهد:   اگر وعده های مسئولان در امر تسطیع کردن این جاده ها هم  محقق نمی شود لااقل کمبود امکانات و پزشکان متخصص در جهت درمان این عزیزان را پیگیری کنند.

,

انتهای پیام /م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه