اخبار داغ

فرمانده انتظامی سیرجان:

دستگیری ۵۷ نفر از اراذل و اوباش سیرجان در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی

دستگیری ۵۷ نفر از اراذل و اوباش سیرجان در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی
فرمانده انتظامی سیرجان گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ۱۰۹ دستگاه وسیله نقلیه متخلف توقیف، ۱۵ نفر سارق و ۵۷ نفر اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از“سیرجان خبر” ؛ سرهنگ محمدرضا ایران‌نژاد پس از اتمام طرح انتظامی – ترافیکی – عملیاتی ارتقای امنیت اجتماعی  با اشاره به نتایج و دستاوردهای اجرای این طرح اظهار داشت: این طرح با بهره‌گیری از تیم‌های محسوس و نامحسوس پلیس در سطح شهرستان به اجرا در آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, “سیرجان خبر” ؛,

وی گفت: این رزمایش با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز از لوث وجود قاچاقچیان مواد مخدر، متهمان تحت تعقیب، جمع‌آوری سلاح‌های غیر مجاز، دستگیری اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی، دستگیری سارقان و کشف اموال مسروقه و مقابله با قاچاقچیان مشروبات الکلی و کالا قاچاق و متخلفان از قوانین راهنمایی و رانندگی اجرا شد.

,

دستگیری ۵۷ نفر اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی

, دستگیری ۵۷ نفر اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی,

وی توقیف ۱۰۹ دستگاه وسیله نقلیه متخلف، کشف ۴۵۰ عدد سلاح سرد، دستگیری ۵۷ نفر اراذل و اوباش و مزاحمان مردم و عاملان نزاع‌های خیابانی، دستگیری ۱۵ نفر سارق و کشف ۱۲ فقره سرقت را از دیگر نتایج مثبت این طرح عنوان کرد.

,

کشف ۳۵ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۱۴ نفر توزیع کننده مواد مخدر

, کشف ۳۵ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۱۴ نفر توزیع کننده مواد مخدر,

این مقام انتظامی با اشاره به بازرسی بیش از ۱۴ پاتوق و مخفیگاه خرده فروش مواد مخدر تصریح کرد: در اجرای این طرح با تلاش بی‌دریغ ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بیش از ۳۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد و ۱۴ نفر توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و ۴ باب محل فروش مواد مخدر پلمپ شدند .

,

سرهنگ ایران‌نژاد با اشاره به استمرار اجرای طرح‌های مختلف پلیسی به شکل محسوس و نامحسوس در شهرستان خاطرنشان کرد: یکی از وظایف پلیس برخورد با بی‌نظمی و مقابله با هنجارشکنان در جامعه است که پلیس در این راستا مصمم است .

,

وی تثبیت و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و ایجاد محیطی ناامن برای هنجارشکنان و متخلفان از قانون را از محوریت‌های اصلی اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی برشمرد و افزود: انجام بسیاری از تخلفات و ناهنجاری اجتماعی توسط افراد به علت عدم آگاهی از اثرات سوء جرائم است .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه