اخبار داغ

معضلی که شرکت مخابرات برطرف نمی کند؛

گلایه مندی شهروندان جلگه از قطعی های مکرر خطوط تلفن همراه و ثابت/ مدیری که پاسخگو نیست

گلایه مندی شهروندان جلگه از قطعی های مکرر خطوط تلفن همراه و ثابت/ مدیری که پاسخگو نیست
قطعی های مکرر خطوط تلفن همراه و ثابت در جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان باعث اظهار نارضایتی و گلایه مردم این بخش شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دلگان پرس، قطعی مکرر خطوط تلفن همراه و ثابت بخش جلگه چاه هاشم دلگان برای چندمین بار در هفته های گذشته باعث کلافگی و گلایه مندی مردم در این بخش شده است. موضوعی که چند بار در این پایگاه خبری با موضوع اختلال  و قطعی۴ روزه خطوط تلفن ثابت و همراه جلگه چاه هاشم/ چه کسی پاسخگوی مردم است و قطعی یک هفته ای خطوط تلفن همراه برخی از روستاهای جلگه/ تلفنی که همراهی نمی کند مطرح شده است. علی رغم این معضل همیشگی در بخش جلگه چاه هاشم هنوز اقدامی اساسی و عملی از طرف شرکت مخابرات شهرستان ایرانشهر که مخابرات دلگان و جلگه چاه هاشم زیر مجموعه آن است در خصوص رفع این معضل انجام نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دلگان پرس, اختلال  و قطعی۴ روزه خطوط تلفن ثابت و همراه جلگه چاه هاشم/ چه کسی پاسخگوی مردم است, قطعی یک هفته ای خطوط تلفن همراه برخی از روستاهای جلگه/ تلفنی که همراهی نمی کند ,

گلایه مندی شهروندان جلگه از قطعی های مکرر خطوط تلفن همراه و ثابت

, گلایه مندی شهروندان جلگه از قطعی های مکرر خطوط تلفن همراه و ثابت,

حسین بامری یکی از شهروندان جلگه ای این بخش در گفتگو با خبرنگار ما بیان اینکه اختلال در شبکه ارتباطی خطوط تلفن ثابت و همراه یکی از معضلات همیشگی این بخش است اظهار کرد: از زمانی راه اندازی این خطوط در جلگه چاه هاشم با کوچکترین طوفانی این خطوط هم قطع می شود.

,  , خبرنگار , ما,

وی افزود: بعد از قطع شدن چندین روز و در بعضی از موارد بیش از هفته طول می کشد که خطوط را وصل کنند.

,

این شهروند جلگه چاه هاشم دلگان به واژگونی خودرو در مسیر مواصلاتی این بخش به شهرستان ایرانشهر اشاره کرد و گفت: به دلیل قطعی تلفن های ثابت و همراه زمان زیادی طول کشید تا به اورژانس اطلاع رسانی شود و همین دیر اطلاع رسانی باعث فوت 2 نفر شد.

,

بامری با اشاره به اینکه این معضل بارها به مسئولان شهرستان دلگان و مسئولان شرکت مخابرات شهرستان ایرانشهر اطلاع رسانی شده است اضافه کرد: ولی تاکنون در جهت رفع این معضل اقدامی صورت نگرفته است.

,

وی با تاکید بر اینکه مسئولان شرکت مخابرات ایرانشهر باید نسبت به رفع این معضل اقدام کنند تصریح کرد: در صورتی که پاسخگوی مردم دلگان نیستند، باید مسئولان شرکت مخابرات استان سیستان و بلوچستان پاسخگوی مردم این شهرستان باشند.

,

این شهروند جلگه چاه هاشم با بیان اینکه قطعی های مکرر تلفن باعث گلایه مندی و کلافگی مردم شده است خاطر نشان کرد: زیرا بعضی از امورات آنها که از طریق تلفن ثابت و همراه انجام می شود، تعطیل شده است.

,

 مدیری که پاسخگو نیست

,  مدیری که پاسخگو نیست,

گفتنی است طی تماس های تلفنی مکرر خبرنگار پایگاه خبری دلگان پرس با مسئول شرکت مخابرات شهرستان ایرانشهر در خصوص رفع این معضل، وی پاسخگوی تلفن خبرنگار ما نبود.

,  دلگان پرس,

بخش جلگه چاه هاشم در 65 کیلومتری شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه