اخبار داغ

متلاشی شدن باند بزرگ سرقت در نقده/ 13 نفر دستگیر شدند

متلاشی شدن باند بزرگ سرقت در نقده/ 13 نفر دستگیر شدند
در روز های اخر سرقت های متعدد در نقده باعث شد تا پلیس آگاهی به طور ویژه به این پرونده ورود کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سولدوز خبر،سرهنگ رسول مؤذن با بیان اینکه طرح دستگیری این باند سارقین در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با سرقت بود به خبرنگار سولدوز خبر گفت: پس از وقوع سرقت های متعدد که موجب نگرانی شهروندان شده بود این موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و با اقدامات تخصصی صورت گرفته برای شناسایی باند سارقین، مأموران انتظامی موفق شدند در دو عملیات جداگانه اعضای باند را دستگیر کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سولدوز خبر,


وی اظهار کرد: در این عملیات ها 7 متهم سابقه دار دستگیر شدند که در مجموع به انجام 13 فقره سرقت از جمله موتور سیکلت، اماکن خصوصی و مغازه اعتراف کردند و علاوه بر آن نیز 6 مالخر شناسایی و دستگیر شدند.

پلیس نقده با در دست داشتن حکم قضائی به مخفیگاه سارقان می رود و تعداد زیادی از اموال مسروقه را که ارزش مالی در حدود 30 میلیون تومان داشت را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی نقده از همه شهروندان خواست تا جدیت بیشتری در حفظ و نگهداری اموال خود به خرج دهند و هشدارهای پلیسی را نیز نادیده نگیرند و در صورتی که مورد مشکوکی مشاهده کردند سریعا با سامانه 110 مرکز فوریت های پلیسی که بصورت شبانه روز فعال است تماس بگیرند.

انتهای پیام/م

,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه