اخبار داغ

کشف 131 کیلوگرم مواد مخدر تریاک در استان مرکزی

کشف 131 کیلوگرم مواد  مخدر تریاک در استان مرکزی
جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف 131 کیلوگرم ماده مخدر تریاک در دو عملیات روز گذشته پلیس استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "یوسف سپهوند" جانشین فرماندهی انتظامی استان در گفت و گو با خبرنگار  پیام دلیجان در این باره گفت: روز گذشته در تداوم طرح های عملیاتی پلیس استان، ماموران انتظامی در دو عملیات موفق به کشف 131 کیلوگرم ماده مخدر تریاک شدند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

 

,

سپهوند اظهار کرد:‌ در یکی از این عملیات ها ماموران انتظامی در یکی از شهرستان های استان، در روند تحقیقاتی گسترده از جابجایی یک محموله قاچاق از محورهای مواصلاتی مطلع شدند و بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی برای توقیف و شناسایی این محموله آغاز شد. 

,

 

,

وی ادامه داد: با تمهیدات اجرایی پلیس، دو قاچاقچی مواد مخدر که با یک دستگاه کامیون در حال جابجایی مقدار 70 کیلوگرم ماده مخدر تریاک بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

,

 

,

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی به دیگر عملیاتی که منجر به کشف مقدار نزدیک به 61 کیلوگرم تریاک شد، اشاره کرد و گفت:‌در انجام این عملیات ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از چندی پیش تحقیقاتی نامحسوس را برای دستگیری یک توزیع کننده گسترده مواد مخدر آغاز کردند. 

,

 

,

سپهوند بیان کرد: در روند تحقیقات مشخص شد که این فرد در یکی از استان های شرقی سکونت داشته و در شهرهای مختلف کشور فعالیت می کند. 

,

 

,

وی با اشاره به عملیات شناسایی و دستگیری این فرد گفت: با ادامه تحقیقات، سرانجام زمانی که این فرد قصد جابجایی مواد مخدر به مرکز کشور را داشت،شناسایی و در عملیاتی هماهنگ با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم دستگیر شد. 

,

 

,

 

,

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد:‌ در بازرسی از خودروی متهم، ‌مقدار 60 کیلو و 900 گرم ماده مخدر تریاک کشف شد . 

,

 

,

وی در پایان خاطر نشان کرد:‌ سه متهم دستگیر شده در این عملیات ها برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه