اخبار داغ

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه:

ساماندهی مداحان سرخه در سامانه «طوبی»/مسابقه فرهنگی «کبوتر بقیع» در سرخه برگزار می شود

ساماندهی مداحان سرخه در سامانه «طوبی»/مسابقه فرهنگی «کبوتر بقیع» در سرخه برگزار می شود
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه گفت: همزمان با ایام شهادت امام صادق (ع) مسابقه فرهنگی «کبوتر بقیع» در سرخه برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای سرخه، حجت الاسلام صادق بخشی در گفت و گو با خبرنگار  ندای سرخه در خصوص برنامه های مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) رییس مذهب جعفری با عرض تسلیت به مناسبت شهادت ششمین امام شیعیان اظهار داشت: در شب شهادت این امام همام مراسمی در هیئت امام حسن (ع) و هیئت عشاق الحسین(ع) شهرستان سرخه همراه با سخنرانی، مداحی و سینه زنی برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از ندای سرخه,

وی خاطرنشان کرد: در روز شنبه نهم مردادماه مصادف با شهادت امام صادق(ع) بعد از نماز ظهر و عصر سخنرانی و دسته روی توسط هیئت امام حسن (ع) سرخه برگزار خواهد شد.

,

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه بیان داشت: بعد از نماز مغرب و عشاء روز شنبه نیز مراسم عزاداری، مداحی و سخنرانی در هیئت سیدالشهداء برگزار خواهد شد.

,

حجت الاسلام بخشی برپایی ایستگاه صلواتی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی سرخه را در محل زائرسرای امام رضا(ع) این شهرستان و  برگزاری مسابقه فرهنگی با عنوان«کبوتر بقیع» برای عموم مردم  را از دیگر برنامه های این مراسم عنوان کرد.

,

ساماندهی مداحان سرخه در سامانه «طوبی»

, ساماندهی مداحان سرخه در سامانه «طوبی»,

وی در بخش دوم این گفت و گو با اشاره به حضور حجت الاسلام سیدمهدی ترابی مسئول تشکل های مداحان استان سمنان و اسماعیل یارمحمدی مسئول کانون مداحان استان سمنان در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه جهت توجیه و هماهنگی سامانه طوبی بیان داشت: با راه اندازی این سامانه مداحان شهرستان سرخه ساماندهی خواهند شد.

,

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: شهرستان سرخه دارای 61 مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است که از این تعداد 15 نفر خواهر و 46 نفر نیز مرد هستند.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه