اخبار داغ

رییس ستاد ساماندهی شئون فرهنگی آران و بیدگل:

هیئات مذهبی فراگیرترین پایگاه تبلیغ دین/ دشمنان سعی در انحراف این پایگاه مردمی دارند

هیئات مذهبی فراگیرترین پایگاه تبلیغ دین/ دشمنان سعی در انحراف این پایگاه مردمی دارند
حجت الاسلام سمیع‌الله مردان با اشاره به تاثیر هیئات مذهبی در تحکیم مبانی دینی و اعتقادی مردم تصریح کرد: دشمنان قسم خورده اسلام به‌ویژه شیعیان سعی دارند با طرح نقشه‌های مختلف به این مجموعه عظیم مردمی ضربه وارد کنند و آن را از مسیر اصلی خود خارج کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن، رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل در چهارمین نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی آران و بیدگل در سال جاری مقصد همه انبیا و اولیای خدا از دعوت به خلق را وارد کردن آنان به حصن حصین ولایت خواند و عنوان کرد: ورود به این پایه نیز شرایطی دارد که امام هشتم(ع)، شرط ورود را ولایت پذیری، دوستی و محبت به اولیای خدا و دوستان آن‌ها و دشمنی با ائمه کفر و نفاق و دشمنی با دشمنان آنان دانسته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

حجت الاسلام سمیع‌الله مردان با تاکید بر  حصن حصین بودن ولیّ خدا برای انسان در تبیین ویژگی‌های این صفت اظهار کرد: هر کس در این حصن قرار بگیرد، راه راست را گم نمی‌کند و خداپرست می‌شود، از غیر خدا دوری می‌کند و از دشمن خدا تبری می جوید.

,

وی افزود: از موثرترین وکارآمدترین چیزهایی که می‌تواند این اصل را روز به روز تقویت کند و سیل جمعیت را برای ورود به این دژ مستحکم آماده کند همین هیئات مذهبی است.

,

رییس ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان تاثیرگذاری هیئات مذهبی و جلسات توسل را انکارناپذیر دانست و گفت: به جرأت می‌توان بعد از واقعه کربلا، هیئات مذهبی را فراگیرترین پایگاه در تبلیغ دین نام نهاد.

,

2 (2)

, 2 (2), 2 (2),

حجت‌الاسلام مردان با اشاره به تاثیر هیئات مذهبی در تحکیم مبانی دینی و اعتقادی مردم تصریح کرد: دشمنان قسم خورده اسلام به‌ویژه شیعیان سعی دارند با طرح نقشه‌های مختلف به این مجموعه عظیم مردمی ضربه وارد کنند و آن را از مسیر اصلی خود خارج کنند.

,

وی هشیاری متولیان عرصه فرهنگ دینی در این رابطه را خواستار شد و  بیان کرد: متولیان فرهنگ دینی به عنوان دیده‌بان هیئات مذهبی وظیفه دارند با سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، هدایت و نظارت، نقشه‌های شوم دشمن را در ورود آسیب و بروز خرافات در آیین‌های مذهبی نقش بر آب کنند

,

حجت‌الاسلام مردان در تبیین وظیفه اصلی ستاد ساماندهی شئون فرهنگی خاطر نشان کرد: وظیفه ستاد ساماندهی در مناسبت‌های حفظ و حراست از عزاداری های اصیل و جلوگیری از ورود بدعت است و همه ادارات باید این ستاد را برای رسیدن به این هدف که در واقع حفظ و صیانت از دین است یاری کنند.

,

ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی از سال ۸۶ با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و ابلاغ به سازمان تبلیغات اسلامی در سطح کشور راه اندازی شده است و مهم‌ترین ستاد برای ساماندهی مناسبت‌های مذهبی به حساب می‌آید.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه