اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد

ضرورت احداث باغ موزه دفاع مقدس در استان قزوین

ضرورت احداث باغ موزه دفاع مقدس در استان قزوین
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان اینکه یادگارهای دفاع مقدس اثرگذار و تحول آفرین هستند، گفت: احداث باغ موزه دفاع مقدس در استان قزوین یک ضرورت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان صبح امروز(پنج شنبه) با حضور در استان همدان از بخش‌های مختلف باغ موزه دفاع مقدس در این استان بازدید و با مسئولان این مجموعه گفتگو کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در حاشیه این بازدید با تأکید بر اینکه اصل پیدایش چنین مجموعه‌هایی یک ضرورت است، اظهار کرد: اگر یادگارهای دفاع مقدس که اثرگذار، فرهنگ ساز و تحول آفرین هستند جمع‌آوری و به شکل صحیح نگهداری نشوند، به فراموشی سپرده خواهند شد. 
,
, ,

وی با بیان اینکه آثار دفاع مقدس بسیار اثرگذار و بی‌بدیل هستند، تصریح کرد: در همدان حفظ و نگهداری آثار دوران دفاع مقدس به شکل شایسته انجام می‌شود و ضروری است از این حرکت فرهنگی ارزشمند الگو برداری شود. 
امام‌جمعه قزوین بیان کرد: دفاع مقدس تمام شده اما اثرگذاری آن باید همواره باقی بماند؛ پایه‌گذار این فعالیت‌ها حضرت زینب کبری (س) و امام زین العابدین (ع) بودند و آنها بدون هیچ‌گونه امکانات صنعتی، تکنیکی و امثال آن توانستند نهضت و قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را جاودانه کنند. 
,
,
,
, ,

عابدینی ادامه داد: اگر بخواهیم دفاع مقدس جاودانه شود باید از شیوه و سیره حضرت زینب کبری (س) و امام زین العابدین (ع) استفاده کنیم و در باغ موزه دفاع مقدس همدان این نگاه معنوی به خوبی مشاهده می‌شود. 
وی تأکید کرد: ضرورت دارد در هر استان و شهری به تناسب و اندازه آثار به جای مانده از دفاع مقدس، شهدا و رزمندگان آن منطقه، بنایی در نظر گرفته شود و انشاء‌الله در استان قزوین هم این شرایط فراهم شود.
انتهای پیام/م
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه