اخبار داغ

معاون اجرایی سپاه استان قزوین خبر داد:

قزوین میزبان کنگره ملی شهدای زن کشور

قزوین میزبان کنگره ملی شهدای زن کشور
معاون اجرایی سپاه استان قزوین از برگزاری یادواره 7 هزار شهید زن کشور در قزوین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین، پیش از ظهر امروز(پنج شنبه) نشست خبری اولین مانور رسانه‌ای شهیده شاخص بسیجی کشور_رقیه رضایی_در سپاه صاحب الامر(عج) برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی، معاون اجرایی سپاه استان قزوین در این نشست ابراز کرد: بر اساس اتفاق مبارکی که توسط سازمان بسیج مستضعفین وجود دارد، هرساله دو شهید به عنوان شهدای شاخص سال در سطح کشور معرفی می‌شوند که در سال 95 شهیده رقیه رضایی، از شهدای مکه استان قزوین، از جمله این شهدا در کشور معرفی شده است. 
وی یادآور شد: شهید رضایی در 9 مردادماه سال 66 در سن 22 سالگی در حادثه خونین مکه به شهادت رسید. 
سرهنگ طاهرخانی افزود: این شهیده شاخص جوان‌ترین شهیده در شهدای مکه و معلمی عارف بود که وصیت نامه‌ای عارفانه دارد. 
این مسئول تشریح کرد: جلسات متعددی در مجموعه سپاه پاسداران و هماهنگی با متولیان استان در خصوص فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شده است تا بتوانیم یاد همه شهدا بویژه این شهید گرانقدر را گرامی داریم. 
طاهرخانی گفت: اولین مانور رسانه ای این شهید در 9 مرداد همزمان با سالروز شهادتشان برگزار می‌شود و فضا سازی تبلیغاتی سطح قزوین در خصوص این شهیده شاخص از امروز با عنوان هاجران مهاجر آغاز شده است. 
وی همچنین اعلام کرد: کنگره ملی 7 هزار شهید زن کشور، اسفند امسال در قزوین برگزار خواهد شد که محوریت آن معرفی شخصیت شهیده رضایی می‌باشد.
معاون اجرایی سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: این کنگره طی چند روز و در غالب برنامه‌های متنوع و بسیار با کیفیت برگزار می‌شود زیرا ما معتقدیم چنین برنامه‌هایی هرقدر با کیفیت تر برگزار شود، توفیقات و برکات فراوانی را به دنبال دارد.
در ادامه این نشست لیلا رضایی، مسئول بسیج جامعه زنان استان قزوین با اشاره به آغاز فضاسازی شهری با کمک شورای شهر و شهرداری قزوین، ابراز کرد: از ابتدای سال برنامه‌هایی برای معرفی این شهیده در سطح شهر انجام شده که فضاسازی شهری نیز بخشی از آن است. 
وی خاطرنشان کرد: 9 مرداد ماه، همزمان با سالروز شهادت این شهیده، یادواره‌ای برای معرفی شخصیت وی برگزار می‌شود، همچنین 11 مرداد ماه نیز یادواره‌ای برای 9 شهیده زن استان برگزار خواهد شد. 
این مسئول یادآور شد: کنگره ملی 7 هزار شهید زن کشور در 16 اسفند ماه در قزوین برگزار می‌شود که این کنگره طی چند روز و در غالب برنامه های متنوع اجرا خواهد شد. 
انتهای پیام/م

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه