اخبار داغ

نجات 236 غریق در سواحل بابلسر

نجات 236 غریق در سواحل بابلسر
فرماندار بابلسر گفت: از ابتدای طرح سالم‌سازی دریا تاکنون در بابلسر 236 غریق نجات یافتند، 11 نفر توسط نیروهای امدادی احیا شدند و متاسفانه هفت نفر جان خود را از دست دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مشهدسر، سیدعلی اسد در جلسه طرح سالم‌سازی دریا در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر، اظهار کرد: شهرستان بابلسر دارای 27 کیلومتر ساحل است که از این مقدار 13 کیلومتر قابلیت و شرایط شنا را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدسر,

وی با بیان اینکه این شهرستان به جهت شرایط خاص، مجتمع‌های نیمه دولتی، رفاهی، خصوصی و پارکینگ‌های 9 گانه شرایط حضور مسافر بیشتری نسبت به شهرهای دیگر استان دارد، افزود: در تعطیلات عید فطر امسال 420 هزار نفر مسافر وارد شهرستان بابلسر شدند که این آمار نشان از رشد 20 درصدی حضور مسافر را نسبت به سال گذشته دارد.

فرماندار بابلسر با اشاره به وجود 17 طرح دولتی عمومی و خصوصی، بیان کرد: 123 ناجی در سطح سواحل بابلسر به‌کارگیری شدند که از این تعداد 97 ناجی در سواحل بابلسر و 26 ناجی در سواحل بهنمیر فعالیت دارند.

این مسئول با بیان اینکه از ابتدای طرح سالم‌سازی دریا تاکنون هفت نفر در سواحل بابلسر غرق شدند، ادامه داد: بیشتر این غریق در ساعت خارج از اجرای طرح و در طول شب بوده است.

اسد تصریح کرد: نیروهای امدادی این شهرستان توانستند از ابتدای شروع طرح تاکنون 236 غریق را نجات و 11 نفر را احیا کنند.

فرماندار بابلسر در پایان با بیان اینکه یکی از عوامل رونق کسب و کار و درآمد حضور مسافر است، گفت: زمانی با افزایش حضور مسافران مواجه می‌شویم که با فراهم کردن امکانات و شرایط لازم بتوانیم رضایت مسافر را جذب کنیم.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه