اخبار داغ

حاشیه های جالب مراسم معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش میاندرود+تصاویر

حاشیه های جالب مراسم معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش میاندرود+تصاویر
مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش میاندرود با حضور مدیر کل آموزش و پرورش مازندران، امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولان شهری در میاندرود برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از بلاغ، تغییرات مدیریتی در آموزش و پرورش شهرستان ها آنچنان شتاب گرفته که طی یک روز از انتصاب مدیر جدید آموزش و پرورش بابل ، امروز شاهد تغییر مدیر آموزش و پروش میاندرود بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, بلاغ, تغییرات مدیریتی در آموزش و پرورش شهرستان ها آنچنان شتاب گرفته که طی یک روز از انتصاب مدیر جدید آموزش و پرورش بابل ، امروز شاهد تغییر مدیر آموزش و پروش میاندرود بودیم.,

مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش میاندرود با حضور مدیر کل آموزش و پرورش مازندران، امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولان شهری به علت نبود سالن معارفه در نمازخانه آموزش و پرورش برگزار شد.

,

, ,

نکته جالب این مراسم آن بود که به دلیل چیدن صندلی در نمازخانه و اینکه تعداد صندلی های موجود در نماز خانه جوابگوی همه افراد حاضر در مراسم نبود  بعضی از افراد در راهرو آموزش و پرورش با گذاشتن صندلی و خانم ها در پاگرد پله شنونده صحبتهای داخل نمازخانه بودند.

,

, ,

, ,

بر پایه این گزارش، نماز ظهر و عصر با پهن کردن فرش در راهرو نمازخانه این اداره اقامه و بعد مراسم شروع شد.

,

, ,

, ,

 

,

عرب خزائلی : انتخابم کاملا دموکراتیک بود

, عرب خزائلی : انتخابم کاملا دموکراتیک بود, عرب خزائلی : انتخابم کاملا دموکراتیک بود,

بهروز عرب خزائلی مدیر جدید آموزش و پرورش میاندرود در مراسم معارفه خود انتخاب خود را کاملا دموکراتیک و بی طرفانه خواند و افزود: در حالی به مصاحبه برای قبول این مسئولیت رفتم که کسی را نمی شناختم و نمی دانستم چه کسانی هستند و از کدام شهرستان می آیند.

,

وی تصریح کرد:اگر همکاری ، برادری و سایه لطف همه معلمان نباشد امیر کبیر هم نمی تواند کاری را انجام دهد چه برسد به ما.

,

مدیر جدید آموزش و پرورش میاندرود خاطر نشان کرد: مدیریت باید جهادی باشد ، مدیر باید سنگر بسازد و خود بی سنگر باشد و  مدیر دفتر نشین بدرد نمی خورد.

,

نوکنده: اگر کاری انجام می دهیم چیزی جزء وظیفه نیست

, نوکنده: اگر کاری انجام می دهیم چیزی جزء وظیفه نیست, نوکنده: اگر کاری انجام می دهیم چیزی جزء وظیفه نیست,

زین العابدین نوکنده مدیر سابق آموزش و پرورش میاندرود نیز  با بیان اینکه اگر کاری را در این سالها انجام دادم وظیفه بود اظهار داشت: در این نظام اگر کاری انجام می دهیم چیزی جزء وظیفه نیست.

,

وی با اشاره به مشکل اقتصادی بوجود آمده در این چند سال گفت: با وجود اینکه در این چند سال اخیر با مشکل اقتصادی زیادی روبرو بودیم اما اولیا ، شورا و دهیاران کمک زیادی به این اداره کردند و در اینجا از آنها تشکر و قدردانی می کنم.

,

نوکنده خود را شرمنده مردم سورک دانست و گفت: من بیشتر از همه خود را شرمنده مردم سورک می دانم چون در این شهر ساخت و ساز کمتری بعنوان مرکز شهرستان انجام شده است.

,

وی با اشاره به موفقیتهای بدست آمده توسط آموزش و پرورش میاندرود خاطر نشان کرد: در پروژه مهر در دو سال پی در پی رتبه نخست را در استان بدست آوردیم و همچنین در حوزه کمی در رشته تجربی رتبه 4 را در استان بدست آوردیم.

,

نوکنده از حضور دو مدرسه نمونه دولتی در شهرستان خبر داد و گفت: دو مدرسه نمونه دولتی دخترانه را به شهرستان آوردیم و 2 مدرسه نمونه دولتی پسرانه قرار است که فعالیت خود را شروع کند.

,

وی تصریح کرد: در سازماندهی نیروی انسانی رتبه برتر استان را بدست آوردیم و در گروهای آموزشی، میاندرود در 6 سال اخیر جزء گروهای موفق استان بود.

,

نوکنده با اشاره به 3 پروژه نیمه کاره در دارابکلا، سورک و لالیم اظهار داشت : این پروژه ها بدلیل عدم تخصیص بودجه به اتمام نرسیدند ولی پروژه های ساخته شده چند سال اخیر با چندین سال فعالیت این اداره برابری می کند.

,

نوکنده چندین بار گفت که  امیدوارم هیچ ابری جلوی خورشید در حال تابش را نگیرد و اگر گرفت به اندازه کافی بارش برای باریدن داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه