اخبار داغ

آقای گل لیگ چهاردهم می شوم!

آقای گل لیگ چهاردهم می شوم!
مهاجم فولاد گستر تبریز گفت:من گسترش فولاد را دوست دارم و مدیون این تیم هستم. کمتر باشگاهی در فوتبال ایران مثل گسترش فولاد پیدا می شود. من از حضور در گسترش راضی ام و بحث حضورم در تراکتورسازی را تکذیب می کنم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناهرداد بایرامی، یکی از بهترین گلزنان لیگ سیزدهم بود. او در ترکیب گسترش فولاد، 12 گل به ثمر رساند تا نام خود را به عنوان یک مهاجم آینده دار مطرح کند. بایرامی درباره نرسیدن به عنوان آقای گلی می گوید:« من یکی از مدعیان آقای گلی بودم اما قسمت نشد که به این عنوان برسم. انشالله سال بعد. این قول را همین جا به شما می دهم که من آقای گل لیگ چهاردهم می شوم. البته امسال تلاشم را کردم اما نمی دانم چرا موفق نشدم گل بزنم. یکی از دلایلش این بود که ما دو هفته آخر، بازی های سختی پیش رو داشتیم  و نمی توانستیم به سمت دروازه تیمهای حریف حمله کنیم. »

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

از بایرامی می پرسیم شاید نبود یک هافبک بازیساز در آقای گل نشدن تو نقش داشت که در جواب می گوید:« این را خیلی ها به من گفتند که اگر هافبک های ملی پوش و اسمی پشت سرم بازی می کردند گلهای بیشتری می زدم. البته من از تمام بازیکنان گسترش تشکر می کنم اما این موضوع و نبود هافبک های ملی پوش هم در آقای گل نشدن من دخیل بود»

,

بعد از شکست سنگین گسترش فولاد مقابل نفت تهران، بگو مگویی میان محسن فروزان و مهرداد بایرامی بوجود آمد که به رسانه ها هم کشیده شد. بایرامی اما آن مشکل را حل شده می بیند و می گوید:« من و محسن مشکلی با هم نداشتیم. فقط یک سوء تفاهم پیش آمد که متاسفانه به رسانه ها هم کشیده شد. حتی فردای آن مصاحبه ها، من و محسن با هم حرف می زدیم و مثل همیشه شوخی می کردیم. »

,

می گویند در صورت جدایی کریم انصاری فرد از تراکتورسازی، بایرامی جانشین او خواهد شد. مهاجم گسترش فولاد اما این موضوع را فعلا تکذیب می کند:« من گسترش فولاد را دوست دارم و مدیون این تیم هستم. کمتر باشگاهی در فوتبال ایران مثل گسترش فولاد پیدا می شود. من از حضور در گسترش راضی ام و بحث حضورم در تراکتورسازی را تکذیب می کنم. »

,

چند هفته پیش شایعه ای شنیده شد مبنی بر اینکه از مهرداد بایرامی پول خواسته اند تا کاری کنند به تیم ملی دعوت شود. او این موضوع را هم تکذیب می کند:« این اطلاعات را اشتباه ب شما داه اند. به من چنین پیشنهادی نشد و کسی نگفت که پول بده تا به تیم ملی دعوت شوی. حتی برای ویزای اتریش از من دعوت کردند تا به تهران بیایم. انگشت نگاری هم کردم اما مهاجمان بهتری بودند که به تیم ملی دعوت شوند. قسمت نبود دعوت شوم و به جام جهانی بروم. امیدورام حداقل در جام ملتهای آسیای 2015 بقتوان همراه تیم ملی باشم»

,

بایرامی گفته بود در صورت آقای گل نشدن علاقمند است تا این عنوان به کریم انصاری فرد، همشهری اش برسد. بایرامی می گوید:« از آقای گلی کریم خیلی خوشحال شدم. اول به او زنگ زدم و این عنوان را به او با زبان ترکی تبریک گفتم. بعد هم دو روز پیش با او در تهران بودم و دوباره تبریک گفتم.»

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه