اخبار داغ

نماینده مردم رشت در مجلس:

لزوم تقویت زیرساخت های گردشگری/ رشت نباید تنها محل گذر گردشگران باشد

لزوم تقویت زیرساخت های گردشگری/ رشت نباید تنها محل گذر گردشگران باشد
نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه رشت از زیبایی های خاص گردشگری برخوردار است، گفت: متاسفانه بخاطر عدم تقویت زیر ساخت های گردشگری رشت محل گذر گردشگران شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد صادق حسنی در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» با اشاره به زیرساخت های گردشگری گیلان، اظهار کرد: استان گیلان در تمام فصول سال به ویژه در ایام تابستان محور اصلی گردشگران و مسافران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارباران,

وی با بیان اینکه گیلان از استان های سرسبز کشور است که حجم انبوهی از مراتع و جنگل ها را دربر دارد.

,

نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید بر اینکه کیلومتر ها ساحل دریا از قطب های اصلی گردشگری در کل کشور است، اضافه کرد: سالانه حجم بالای گردشگر را در سواحل دریای نیلگون خزر در استان، شاهد هستیم.

,

حسنی با اشاره به  اینکه رشت پیشینه غنی تاریخی و مذهبی دارد، ابراز کرد: رشت یک شهر تاریخی و می توان گفت مذهبی است، زیرا حرم خواهر امام رضا (ع) فاطمه اخری (س) در این شهر قرار دارد.

,

حسنی با بیان این نکته که رشت هم زیبایی های خاص گردشگری دارد، تصریح کرد:متاسفانه بخاطر عدم تقویت زیر ساخت های گردشگری رشت محل گذر گردشگران شده است.

,

نماینده مردم رشت در مجلس در خاتمه اظهار کرد: باید زیر ساخت های گردشگری و فرهنگی در رشت تقویت شود تا گردشگر جذب این منطقه شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه