اخبار داغ

مدیریت جهاد کشاورزی بستک خبر داد:

راه اندازی نخستین واحد بسته بندی تمام اتوماتیک علوفه در بستک

راه اندازی نخستین واحد بسته بندی تمام اتوماتیک علوفه در بستک
مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بستک از راه انداری اولین کارگاه بسته بندی تمام اتوماتیک علوفه ای ذرت و سورگوم در بستک در سطح استان هرمزگان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانگیریه،شهرام کریم زادگان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بستک در گفتگو با خبرنگار جهانگیریه خبر داد: کارگاه بسته بندی تمام اتوماتیک علوفه ای ذرت و سورگوم در بستک احداث و راه اندازی شد که این اولین کارگاه در نوع خود در سطح استان هرمزگان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانگیریه,

کریم زادگان عنوان کرد: این کارگاه علوفه برداشت شده با دستگاه چاپر را به صورت کاملا اتوماتیک و پرس در خلاء، در بسته بندی های 30 تا 35 کیلوگرمی بسته بندی می کند.

,

وی افزود: این کارگاه توسط بخش خصوصی و یکی از کشاورزان پیشرو شهرستان و در روستای هرنگ با هزینه ای بالغ بر 300 میلیون تومان احداث گردید که دارای ظرفیت بسته بندی 3 تا 3.5 تن علوفه در مساحت است که با توجه به جمعیت دامی شهرستان و نیاز به علوفه، احداث چنین کارگاه ای می تواند در پیشبرد اهداف شعار سال که اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل می باشد موثر واقع گردد.

,

مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بستک اظهار کرد: از مزایای علوفه بسته بندی شده می توان به عدم افت در تناژ، ارزش غذایی و بهداشتی بودن و جلوگیری از کپک زدگی و همچنین حمل، نگهداری و انبارداری آسان آن اشاره کرد.

,

وی عنوان کرد: در سال جاری برای اولین بار با اجرای برنامه اصلاح الگوی کشت علوفه مقاوم به خشکی و کم آبی، 20 هکتار از زمین های کشاورزی شهرستان زیر کشت این نوع علوفه رفت که به میزان دو هزار تن علوفه تولید گردید که در سال های آینده برنامه اصلاح الگوی کشت علوفه به صورت گسترده تر اجرا خواهد شد و در سال جاری عمده علوفه ای ذرت و سورگوم در روستاهای کوهیج و کمشک کشت شد.

,

 

,

کریم زادگان در پایان یادآور شد: با راه اندازی این کارگاه، 5 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شدند.

,

 

,

34

, 34,

 

,

35

, 35,

 

,

36

, 36,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه