اخبار داغ

بازدید مدیر امداد فارس از طرح های خود اشتغالی بخش مزایجان بوانات

بازدید مدیر امداد فارس از طرح های خود اشتغالی بخش مزایجان بوانات
بذرافشان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس به همراه مدیر امداد بوانات و بخشدار بخش مزایجان از طرح های خود اشتغالی مددجویان امداد بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  حرف رسا، بذرافشان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس به همراه مدیر امداد بوانات و بخشدار بخش مزایجان از طرح های خود اشتغالی مددجویان امداد بازدید و با حضور در دفتر امام جمعه بخش مزایجان از نزدیک مشکلات مرکز نیکوکاری امام علی(ع) مزایجان بازدید و در حضور امام جمعه و بخشدار این بخش مشکلات این مرکز را بررسی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حرف رسا,

حجت الاسلام قاسم میرشکاری امام جمعه بخش مزایجان شهرستان بوانات ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: بنده از حمایت کمیته امداد شهرستان به محرومین این بخش و بذل توجه مدیر کل محترم امداد فارس به محرومین بخش مزایجان کمال تشکر را دارم.

,

وی افزود: تقویت و تعامل بیشتر با مراکز نیکوکاری بر روند رو به رشد این مراکز افزوده و این مراکز بهتر از قبل می توانند خدمات رسانی به محرومین و نیازمندان را هر چه بهتر از قبل انجام دهند.

,

امام جمعه مزایجان با اشاره به خشکسالی های چند سال اخیر و وضعیت بد معیشتی مردم خواستار تقویت قشر نیازمند و محروم بخش مزایجان در راستای اقتصاد مقاومتی در زمینه وام های خودکفایی به مددجویان شد.

,

, ]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه