اخبار داغ

سند اوتیسم تهیه شد

سند اوتیسم تهیه شد
قائم‌مقام وزیر بهداشت در امور مشارکت‌های اجتماعی، سازمان‌های مردم‌نهاد و خیریه‌های حوزه سلامت کشور از تهیه سند اوتیسم و ایجاد انجمن اوتیسم با کمک خیران در شهرهای مختلف خبر داد و کار اصلی درباره اوتیسم را مربوط به بهزیستی دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمدهادی ایازی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نیشابور با اشاره به انتقاد لادن طباطبایی، بازیگر تلویزیون و سخنگوی انجمن اوتیسم کشور، اظهار داشت: سند ملی اوتیسم تهیه شده و جلسات متعددی برگزارشده است، پیگیر ایجاد انجمن‌های اوتیسم در شهرهای مختلف کشور هستیم و این موضوع در سند ملی اوتیسم نیز دیده‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرگزاری فارس,

وی خاطرنشان کرد: با کمک خیرین در برخی استان‌ها پیگیر ساخت انجمن اوتیسم هستیم و این موضوع ادامه خواهد داشت.

,

قائم‌مقام وزیر بهداشت در امور مشارکت‌های اجتماعی، سازمان‌های مردم‌نهاد و خیریه‌های حوزه سلامت کشور با تأکید بر اینکه کار اصلی در بخش اوتیسم در حوزه بهزیستی است، گفت: ما در بخش بهداشت و درمان به وظایف خود عمل می‌کنیم و بخشی نیز بر عهده آموزش‌وپرورش است.

,

ایازی افزود: خانم طباطبایی قبل از خروج از کشور با من دیدار داشتند و شخص وزیر نیز از مشکلات این حوزه اطلاع دارند و برنامه‌ها و اقدامات خوبی نیز در آینده اجرا خواهد شد.

,

وی با اشاره به بودجه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ارقام و نحوه هزینه کرد بودجه وزارت با توجه به نیاز شهرستان‌ها در شورای برنامه‌ریزی تقسیم‌بندی خواهد شد.

,

لادن طباطبایی روز گذشته در صفحه اینستاگرامش گفته بود «اوتیسم در ایران آمار مشخصی ندارد و مسوولان عمداً آمار نمی‌گیرند زیرا نمی‌توانند به مبتلایان اوتیسم خدمات ارائه کنند.»

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه