اخبار داغ

۴ بار نقص فنی هواپیمای "آسمان" در آسمان

۴ بار نقص فنی هواپیمای "آسمان" در آسمان
درحالی قرار بود پرواز ۸۲۰ آسمان ۷ صبح دیروز به مقصد عسلویه انجام شود که طی ۲۹ ساعت گذشته ۴ بار این پرواز انجام و در میانه راه هواپیما به دلیل نقص فنی به فرودگاه‌ مهرآباد بازگشته است.به گفته خلبان هوای گرم مسافران این پرواز را از سقوط نجات داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یکی از مسافران  پرواز شماره 820 هواپیمایی آسمان اظهار کرد: ساعت 7 صبح دیروز هواپیمای آسمان تهران را به مقصد عسلویه ترک کرد که حدود یک ساعت بعد خلبان اعلام کرد به دلیل نقص فنی نمی‌توانیم پرواز را ادامه دهیم و مجبور به بازگشت به فرودگاه مهرآباد هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یکی از مسافران  پرواز شماره 820 هواپیمایی آسمان اظهار کرد: ساعت 7 صبح دیروز هواپیمای آسمان تهران را به مقصد عسلویه ترک کرد که حدود یک ساعت بعد خلبان اعلام کرد به دلیل نقص فنی نمی‌توانیم پرواز را ادامه دهیم و مجبور به بازگشت به فرودگاه مهرآباد هستیم.,

وی ادامه داد: هواپیما بعد از ساعتی در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست و مسافران هم تقریبا یک ساعت در هواپیما نشستند. بعد اعلام شد که نقص فنی برطرف شده و پرواز دوباره انجام شد.

,

وی تصریح کرد: این در حالی بود که اتفاق صبح دوباره تکرار شد و پس از یک ساعت، پرواز تهران-عسلویه به فرودگاه مهرآباد برگشت.

,

وی افزود: با توجه به این‌که دیگر به کارم در عسلویه نمی‌رسیدم بلیتم را کنسل کردم و برای ساعت 7 صبح امروز بلیت گرفتم. البته این هواپیما ساعت 15 دیروز یک بار دیگر هم اقدام به پرواز به سمت عسلویه کرده بود که باز هم به دلیل نقص فنی به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

,

وی با یادآوری این‌که امروز هم اعلام شد که پرواز با دو ساعت تاخیر انجام می‌شود، گفت:‌پس از دو ساعت سوار هواپیما شده و به همراه حدود 50 مسافر دیروزی متوجه شدیم که این هواپیما همان هواپیمایی است که دوباره به دلیل ایراد فنی به فرودگاه مهرآباد برگشته است.

,

وی با بیان این‌که به همراه تعدادی از مسافران گفتیم به دلیل نبود امنیت جانی با این هواپیما پرواز نمی‌کنیم، افزود: پس از اعتراض مسافران، خلبان اطمینان داد که نقص فنی برطرف شده است و پس از تیک‌اف حدود 20 دقیقه در آسمان بودیم.

,

وی بیان کرد: این در حالی بود که پس از این 20 دقیق خلبان اعلام کرد که نقص فنی همچنان برطرف نشده است و سیستمی که باید از یخ زدن موتور در ارتفاع بالا جلوگیری کند، کار نمی‌کند.

,

وی با بیان این‌که خلبان تاکید کرد چون هوا گرم بوده شانس آورده‌ایم وگرنه موتور از کار می‌افتاد و سقوط می‌کردیم، ادامه داد: در حال حاضر برای بار چهارم پرواز ما انجام نشده و در هواپیما در فرودگاه مهرآباد فرود آمده است و خوشبختانه خطر از بیخ گوش مسافران رد شد.

,

منبع: افکار

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه