اخبار داغ

به بهانه حضور 23 سال پیش رهبر انقلاب در هشترود؛

چشم انتظار قدومت هستیم ای آقای مهربان/ در سفر رهبر انقلاب به هشترود چه گذشت؟ +فیلم و عکس

چشم انتظار قدومت هستیم ای آقای مهربان/ در سفر رهبر انقلاب به هشترود چه گذشت؟ +فیلم و عکس
مقام معظم رهبری ۲۳ سال پیش در چنین روزی میهمان مردم هشترود بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از پیک هشترود، حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ رهبر انقلاب‌ اسلامی‌ در سومین‌ روز از سفرشان‌ به‌ استان‌ آذربایجان‌ شرقی‌ در سال ۱۳۷۲ صبح‌ روز ۷ مرداد از تبریز عازم‌ شهرستان‌ هشترود شدند تا ضمن‌ دیدار با مردم‌ این‌ منطقه‌ از نزدیک‌ با محرومیت‌های‌ شهرستان‌ هشترود آشنا شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک هشترود,

 

,

مقام‌ معظم‌ رهبری‌ پیش‌ از ورود به‌ شهر هشترود، روستای‌ اوشندل‌ واقع‌ در ده‌ کیلومتری‌ این‌ شهر را مورد بازدید قرار دادند و صدها تن‌ از اهالی‌ این‌ روستا مقدم‌ رهبر محبوب‌ خویش‌ را با قربانی‌ کردن‌ گوسفند و پخش‌ نقل‌ و شیرینی‌ گرامی‌ داشتند.

,

 

,

New Doc 1

, New Doc 1, New Doc 1,

 حضور مقام معظم رهبری در منزل شهید ایمانی در روستای اوشندل هشترود (سال ۱۳۷۲)

,

 

,

رهبر انقلاب‌ اسلامی‌ پس‌ از ورود به‌ این‌ روستا در اجتماع‌ روستائیان‌ شرکت‌ کردند و طی‌ سخنانی‌ ایمان‌ اسلامی‌ و علاقه‌ آنان‌ به‌ انقلاب‌ و نظام‌ جمهوری‌ اسلامی‌ را مورد ستایش‌ قرار دادند.

,

 

,

بر اساس‌ این‌ گزارش‌ رهبر انقلاب‌ اسلامی‌ که‌ در تمامی‌ سفرهایشان‌ بر دیدار و گفتگو با خانواده‌های‌ معظم‌ شهدا تأکید داشته‌اند در این‌ روستا نیز در خانه‌ یکی‌ از شهدای‌ این‌ روستا حضور یافتند و با بستگان‌ شهدا از جمله‌ همسر و فرزندانشان‌ به‌ گفتگو پرداختند.

,

 

,

New Doc 2

, New Doc 2, New Doc 2,

  حضور مقام معظم رهبری در منزل شهید ایمانی در روستای اوشندل هشترود (سال ۱۳۷۲)

,

 

,

این‌ دیدار در محیطی‌ آکنده‌ از صفا و خلوص‌ انجام‌ شد و بستگان‌ شهدا که‌ از حضور مقام‌ معظم‌ رهبری‌ در خانه‌ محقرشان‌ به‌ وجد آمده‌ بودند مسائل‌ و مشکلات‌ این‌ روستا را به‌ استحضار رساندند و ایشان‌ دستورات‌ لازم‌ را جهت‌ احداث‌ حمام‌، مدرسه‌ و تأمین‌ آب‌ آشامیدنی‌ روستائیان‌ به‌ استاندار آذربایجان‌ شرقی‌ صادر کردند.

,

 دانلود فیلم حضور مقام معظم رهبری در هشترود در سال ۱۳۷۴

,  دانلود فیلم حضور مقام معظم رهبری در هشترود در سال ۱۳۷۴,

 

,

روح الله ایمانی فرزند شهید ایمانی مقام معظم رهبری در آن روز میهمانشان بودند در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود در مورد خاطرات آن روز و حضور ایشان در منزل آنها گفت: ۳ روز قبل از سفر رهبر به استان آروز می کردم که دیداری با ایشان داشته باشم. یک روز مانده به سفر ایشان به شهترود گروهی از دفتر مقام معظم رهبر یامدند و خبر دادند که قرار است خانه ما میزبان رهبری باشد.

,

 

,

DSCF2716

, DSCF2716, DSCF2716,

روح الله ایمانی فرزند شهید ایمانی

,

 

,

وی اظهار کرد: ایشان در ورودی روستا صحبت کردند و بعد در منزل ما حضور پیدا کردند یادم هست وقتی من وارد اتاق شدم ایشان به گرمی از من استقبال کرد و من را مورد نوازش خود قرار دادند و در موردم پدرم از من سوال کردند.

,

 

,

ایمانی افزود: به اقتضای سنی که داشتم زیاد نتوانستم از محضر آقا استفاده کنم و همواره حسرت می کشم که ایکاش در سن کنونی ام با رهبر ملاقات می کردم و امیدوارم روزی این دیدار تجدید شود.

,

 

,

مقام معظم رهبری این روستا را به مقصد هشترود ترک کردند. اجتماع‌ به‌ هم‌ پیوسته‌ و فشرده‌ مستقبلین‌ برای‌ دیدار با رهبر انقلاب‌ اسلامی‌ تمامی‌ طول‌ خیابان‌ اصلی‌ هشترود را پوشانده‌ بود و آنچه‌ که‌ خبرنگاران‌، عکاسان‌ و فیلمبرداران‌ شاهد بودند شور و شعف‌ وافر مردمی‌ بود که‌ احساسات‌ پاک‌ و خالصانه‌ خود را از فراهم‌ آمدن‌ امکان‌ دیدار با رهبر و مقتدای‌ خویش‌ ابراز می‌داشتند. حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ دقایقی‌ پس‌ از ورود به‌ شهر هشترود در اجتماع‌ گسترده‌ مردم‌ این‌ شهر حضور یافتند و طی‌ سخنانی‌ از ایمان‌ آگاهانه‌ و شور و هیجان‌ انقلابی‌ مردم‌ نسبت‌ به‌ آرمان‌های‌ اسلامی‌ به‌ عنوان‌ یک‌ نعمت‌ بزرگ‌ الهی‌ یاد کردند.

,

 

,

حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ در ساعت‌ ۱۳/۳۰ دقیقه‌ به‌ دیدار خود از شهرستان‌ هشترود پایان‌ دادند و به‌ شهر تبریز بازگشتند.

,

 

,

اهالی ولایتمدار هشترود همواره از خاطرات این حضور صحبت می کنند و آرزو دارند مقام معظم رهبری دوباره در هشترود حضور یابند.

,

 

,

گزارش از مهدی اسمعیل نژاد

,

 

,

پایان پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه