اخبار داغ

هاکی نقده قهرمان کشور شد

هاکی نقده قهرمان کشور شد
تیم هاکی نقده که به عنوان نماینده استان آذربایجان غربی در رقابت های کشوری حضور یافته بود با شکست مدعیان قهرمانی، قهرمان کشور شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش سولدوز خبر، تیم هاکی شهرستان نقده که به عنوان نماینده استان آذربایجان غربی در اولین دوره مسابقات هاکی5 با حضور تیم های همدان، اراک، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، سمنان، آذربایجان شرقی، گلستان شرکت کرده بود قهرمان کشور شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سولدوز خبر,

نماینده آذربایجان غربی در گروه (ب) این مسابقات با تیم های آذربایجان شرقی، سمنان و گلستان همگروه بود و پس از صعود از این تیم سخت در نیمه نهایی همدان را از سر راه برداشت و حریف تیم قدرتمند اراک در فینال شد.

,

تیم هاکی سولدوز در حالی مقابل اراکی ها به میدان رفت که در رقابت های لیگ برتر کشور چندین بار در برابر این تیم متوقف شده بود اما امروز درخشش بازیکنان آذربایجانی باعث شد تیم اراک حرفی برای گفتن نداشته باشد و با نتیجه 3 بر 2 بازی را واگذار کند تا نماینده هاکی آذربایجان غربی جام قهرمانی اولین دوره هاکی5 کشور را بالای سر ببرد.

,

 

,

گفتنی است تیم هاکی سولدوز با بی اعتنایی کامل مسئولان و اداره ورزش و جوانان نقده و با شرایط مالی نامساعد به این رقابت ها اعزام شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه