اخبار داغ

فیلم محمدرسول‌الله(ص) در عراق اکران می‌شود

فیلم محمدرسول‌الله(ص) در عراق اکران می‌شود
قرارداد اکران فیلم محمد رسول‌ الله (ص)، ساختۀ تحسین ‌برانگیز مجید مجیدی، در عراق امضا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی جمهوری اسلامی ایران، جابر الجابری قائم مقام وزارت فرهنگ عراق برای امضای قرار داد اکران فیلم محمد رسول الله در تهران حضو یافت. همکاری‌های فرهنگی و هنری دو کشور ایران و عراق در سال‌های گذشته شاهد فعالیت‌های هنری مختلفی خصوصاً در زمینه سینما بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

قرارداد اکران فیلم محمد رسول‌الله (ص) در عراق با تلاش رایزنی فرهنگی ایران در عراق امضا شد و این فیلم به زودی  در شهرهای مختلف عراق روی پرده خواهد رفت.
,
,

امضای قرارداد فیلم محمد رسول الله (ص) اولین قرارداد اکران فیلم‌های سینمایی در تاریخ روابط فرهنگی و هنری ایران و عراق است.
,
,

سفر قائم‌مقام وزارت فرهنگ عراق به تهران برای امضای قرارداد اکران فیلم محمد رسول الله (ص) در کشورش بیانگر اهمیت این قرارداد در توسعه روابط فرهنگی و هنری عراق و ایران است.
,
,

شایان ذکر است که فیلم محمد رسول‌الله (ص) قبلاً با هماهنگی و تلاش رایزنی فرهنگی ایران با حضور  شخصیت‌های فرهنگی ، هنری و سینمایی عراق در بغداد و چند شهر دیگر این کشور نمایش داده شد و  این فیلم در سالن « المسرح الوطنی » بغداد با حضور وزرای فرهنگ و گردشگری و امورخارجه عراق و تعداد بسیاری از شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و علمای شیعه و سنی این کشور اکران اختصاصی شد.
,
,

قرارداد اکران فیلم محمد رسول‌الله (ص) در عراق به امضای قائم‌مقام وزارت فرهنگ عراق و شرکت نور تابان رسیده است.
,
,
انتهای پیام/ن
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه