اخبار داغ

با حضور کتابداران فراهانی؛

جلسه توجیهی « اخلاق اداری و حقوق شهروندی» در فرمهین برگزار شد

جلسه توجیهی « اخلاق اداری و حقوق شهروندی» در فرمهین برگزار شد
با حضور کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان فراهان جلسه توجیهی « اخلاق اداری و حقوق شهروندی» در کتابخانه ولایت شهر فرمهین برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد سردارپور رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فراهان در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر با اشاره به برگزاری جلسه اخلاق اداری و حقوق شهروندی گفت: با حضور مسئولین کتابخانه های عمومی و کتابداران فراهانی، جلسه توجیهی « اخلاق اداری و حقوق شهروندی» در کتابخانه ولایت شهر فرمهین برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر, فراهان خبر,
سردارپور افزود: در این جلسه پیرامون رعایت سلسه مراتب اداری در مکاتبات و دیگر مسائل مربوط به امور اداری و مالی وامور کتابخانه ها، رعایت پوشش اسلامی و مناسب کتابداران، احترام به مراجعه کنندگان تحت هر شرایطی و رعایت حقوق شهروندی برای تمام کتابداران ومسولین کتابخانه ها نکاتی بیان شد.
,
 
,
وی ادامه داد: همچنین به برقراری ارتباط مناسب کتابداران با مراجعه‌کنندگان به کتابخانه‌ها تاکید شد و تلاش در جذب مخاطب بیشتر در کتابخانه‌ها از دیگر مصوبات اصلی این دوره آموزشی اخلاقی بود.
,
 
,
رئیس کتابخانه‌های عمومی فراهان اظهار کرد: تعیین سیاست ها و راهبردهای صیانت از حقوق شهروندی، آموزش و توانمند سازی مدیران و کارکنان، اطلاع رسانی به موقع و آگاه سازی شهروندان از اقدامات اداره کل، پیشگیری از تضییع حقوق شهروندی، ارتباطات مردمی و توسعه خدمات الکترونیکی، روان سازی قوانین و مقررات، فضا سازی و تبلیغات محیطی، تشویق و ترغیب و پایش و بررسی وضعیت حقوق شهروندی در نظام اداری بسیار حائز اهمیت است.
, تعیین سیاست ها و راهبردهای صیانت از حقوق شهروندی، آموزش و توانمند سازی مدیران و کارکنان، اطلاع رسانی به موقع و آگاه سازی شهروندان از اقدامات اداره کل، پیشگیری از تضییع حقوق شهروندی، ارتباطات مردمی و توسعه خدمات الکترونیکی، روان سازی قوانین و مقررات، فضا سازی و تبلیغات محیطی، تشویق و ترغیب و پایش و بررسی وضعیت حقوق شهروندی در نظام اداری بسیار حائز اهمیت است.,
 
,
وی خاطر نشان کرد: طرح تکریم ارباب رجوع، رعایت قانون و پیشگیری از بروز تخلفات اداری و رسیدگی به درخواستهای شهروندان، رعایت اصل حجاب و عفاف توسط مراجعان و کارکنان اداره کل، برخورد کریمانه و محبت آمیز با مردم و حفظ کرامت آنها توسط کلیه مسئولین و کارکنان باید رعایت شود.
,
 

,

, ,
انتهای پیام/ش
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه