اخبار داغ

شایعه ای عجیب در تبریز ؛ مذاکره با ساکت و عابدینی

شایعه ای عجیب در تبریز ؛ مذاکره با ساکت و عابدینی
دیروز بعد از استعفای سردار پورجمشیدیان از هئیت مدیره باشگاه تراکتورسازی شایعات عجیبی در تبریز دهان به دهان چرخید که از فروش سهام این باشگاه توسط سپاه آغاز شده و به انتخاب مدیر عامل جدید رسید .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناأین شایعات در شرایطی همه گیر می شد که اکثر مسئولان این باشگاه در مکه به سر می بردند و از طرفی قبول اینکه سپاه این تیم را به شخص واگذار کند دور از ذهن به نظر می رسد .

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


ولی تغییرات مدیریتی شاید قابل قبول تو بأشد و در چند ماه گذشته نیز صحبت های از بازگشت سردار جعفری مدیر عامل سابق این باشگاه به گوش می رسید و الان نام های از ساکت و عابدینی به گوش می رسد

,
,


عابدینی سابقه استانداری استان اذربایجان شرقی را در کارنامه خود دارد و سال گذشته نیز در مصاحبه ای با یک هفته نامه محلی که سانسور شد ، گفته بود برای تراکتور برنامه های بزرگتری دارم ولی الان زود است و زمانی که به بن بست مدیریتی خوردند خواهم آمد . ولی او کارنامه روشنی در داماش نداشته تا لقمه دندان گیری برای تبریزی های مدعی باشد

,
,


ولی در طرف دیگر ساکت در سپاهان روز های خوبی داشته و می تواند برای تبریزی ها خوشایند باشد . باید منتظر ماند تا مشخص شود این خیر در حد شایعه باقی خواهد ماند و یا رفته رفته رنگ واقعیت به خود خواهد رسید.

,
,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه